fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרס החינוך המחוזי לבי"ס ויצמן בקרית מוצקין

צוות בית ספר ויצמן. צילום: דוברות העירייה
צוות בית ספר ויצמן. צילום: דוברות העירייה

בית הספר ויצמן במוצקין זכה בפרס היוקרתי זכה בפרס החינוך המחוזי ובעירייה רואים בהישג זה המשך ישיר להובלה שלהם בנתוני הגיוס הגבוהים לצה"ל בכל האיזור ובהישגי הבגרויות הגבוהים.

במשרד החינוך מעניקים מדי שנה את פרס החינוך המחוזי שהוא אות כבוד למוסדות החינוך השוזרים עשייה חינוכית עם איכות ומצוינות, יום יום ושעה שעה , הלכה למעשה ובשטח. בשנה זו התקבלו המלצות רבות, ורבים הם מוסדות החינוך הראויים להערכה על עשייה חינוכית וערכית רבת שנים. בחירת מוסדות החינוך המצטיינים נעשתה תוך הפעלת מיכלול הערכה מקצועי.

מנהל  מחוז חיפה במשרד החינוך, ד"ר סער הראל שלח מכתב השבוע למנהל בית הספר ובו פירט על הבחירה.
"הועדה מצאה אתכם ראויים לפרס בזכות דרככם הייחודית והמרשימה להביא את תלמידיכם להישגים מרשימים בתחום הלימודי, הערכי והחברתי. בית ספרכם זוכה להערכה ולמוניטין בקרב הקהילה ומיטיב ליצור קשרים איכותיים עם הרשות המקומית ומשרד החינוך התורמים לקידום בית הספר".

מנהל מחלקת החינוך, אייל אורן: "יישר כח לבית הספר ויצמן. האות הזה מביא הרבה כבוד לקריית מוצקין". ראש העירייה, חיים צורי, מסר: "הישג מכובד ששם את קרנה של קריית מוצקין על מפת החינוך בישראל, גם הישגי הבגרויות, גם נתוני גיוס גבוהים. זה מביע על תהליכים נכונים שמשלבים הישגיות וערכיות במערכת החינוך בעיר. מילה טובה גם למנהל מחלקת החינוך אייל אורן, למנהל בית הספר ויצמן, אלי הבר ולצוות החינוכי שלו על ההישג המכובד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות