fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פק"ל סילבסטר

רגע לפני שהמסך יורד על 2018, קבלו כמה מוצרי חובה לערב נוצץ ומשכר במיוחד
וודקה פינלנדיה (צילום: יח"צ)
וודקה פינלנדיה (צילום: יח"צ)

שומרים על הטבע

וודקה פינלנדיה השיקה בקבוק בעיצוב חדש, קל יותר, עם 8 אחוז פחות זכוכית, וישראל היא בין המדינות הראשונות בעולם המשווקת את הבקבוק החדש, במקביל לרוסיה ופולין. רק לאחר מכן הוא יושק במדינות נוספות. צוות הולנדי עבד על העיצוב החדש במשך שלוש שנים, כשהמטרה – לנצל כמה שפחות משאבי טבע ולהשיג דרישות שינוע מופחתות על מנת לצמצם את פליטת גזי החממה. 85-65 שקלים. ברשתות השיווק ובחנויות האלכוהול.

JP chenet ice edition (צילום: יח"צ)
JP chenet ice edition (צילום: יח"צ)

לבן וטוב

מחפשים יין לבן טוב ולא יקר? נסו את JP chenet ice edition. הוא בעל ארומה דומיננטית של פריחה לבנה, פירות טרופיים והדרים, ומרקמו קרמי, חלק ומאוזן. מומלץ להגיש את היין בכוסות רחבות עם מעט קוביות קרח על מנת להרגיש את רעננותו בטמפרטורה מומלצת של 6-4 מעלות צלזיוס. 40 שקלים. ברשתות השיווק ובחנויות היין.

גמלא השמורה ברוט (צילום: ענת לנדאו)
גמלא השמורה ברוט (צילום: ענת לנדאו)

חגיגי ומבעבע

יקב רמת הגולן מציע את גמלא השמורה ברוט – יין מבעבע המציג מאפיינים של ליים ותפוח ירוק לצד רמזים לאפרסק ופריחה תחת מעטפת של ניחוחות עדינים של בגט קלוי. היין מכיל ענבי פינו נואר ושרדונה ומיוצר בדקדקנות על פי השיטה המסורתית, הכוללת סחיטת אשכולות שלמים ותסיסה שנייה בבקבוק. הוא  מוכן לשתייה כעת ויישמר בתנאי שתייה מצוינים כחמש שנים מיום צאתו לשוק. כ-75 שקלים. בחנויות היין ובמסעדות.

קירינס (צילום: יח"צ)
קירינס (צילום: יח"צ)

זהב על הפנים

קירינס, מותג הטיפוח הצרפתי-קוריאני, מציע מסכת בד, המכילה זהב 24 קראט, לטיפול אנטי אייג'ינג. המסכה, המיועדת לכל סוגי עור הפנים ובמיוחד לעור בוגר וחסר חיוניות, מכילה בנוסף חומצה היאלורונית וחומצות אמינו. היא מעניקה לעור לחות, ממצקת ומשיבה לו אלסטיות וזוהר לעור. 30 שקלים. בסופר פארם, במשביר לצרכן, באתר Adika ובניו פארם.

Sì Nacre, ג'ורגי'יו ארמני (צילום: יח"צ)
Sì Nacre, ג'ורגי'יו ארמני (צילום: יח"צ)

תגידי, סי

מעצב העל האיטלקי ג'ורג'יו ארמני השיק, במהדורה מוגבלת, את הבושם החדש לאישה Sì Nacre. ניחוחו החושני והפנטסטי של הבושם מכיל נקטר של דומדמנית שחורה, שיפרה מודרנית, עצים בהירים מושקיים, תמצית וניל, ורד דמשק עם נגיעות של פאצ'ולי, פרזיה וענבר. 349 שקלים ל-100 מ"ל. בסופר פארם, במשביר לצרכן, בניו פארם ובאפריל.

Happiness La vie est belle, לנקום (צילום: יח"צ)
Happiness La vie est belle, לנקום (צילום: יח"צ)

ניחוח של אמנות

הבושם לאישה, הנמכר ביותר של לנקום – Happiness La vie est belle, הושק במהדורה מיוחדת, בבקבוק המעוטר בגרפיטי בגוון ורוד פוקסיה וסרט הקשור לצוואר הבקבוק. הרעיון מאחורי המהדורה: לתת לאמנים יד חופשית לבטא את חזון האושר שלהם על הבקבוק הבושם האייקוני. ניחוחו של הבושם מכיל פריחת תפוז, יסמין אבסולוט ואקורד איריס מקורמל, המודגשים על ידי תמצית של פאצ'ולי. 249 שקלים ל-50 מ"ל. בסופר פארם, במשביר לצרכן, בניו פארם ובאפריל.

שיק תמרוקים (צילום: אלון גנון)
שיק תמרוקים (צילום: אלון גנון)

תעשו בלינג בלינג

לקראת מסיבות השנה האזרחית החדשה, מציעה חברת שיק תמרוקים לאמץ את הטרנד הנוצץ, ולהשלים את סגנון הלק שלכן עם פאייטים, חרוזים ובדים מטאליים, כך שהציפורניים שלכן יעטו שכבת בלינג בלינג נוצצת במיוחד. 22 שקלים. ברשתות הפארם ברחבי הארץ.

SACARA (צילום: קית גלסמן)
SACARA (צילום: קית גלסמן)

האירי פנייך

רשת SACARA מציעה פלטת הארות והצללות, המכילה שלושה מוצרים באריזה אחת: קונטור, סומק ושימר. הקונטור – ליצירת הצללות מחטבות בפנים; הסומק –  להענקת גוון ורדרד ואפרסקי מחמיא, והשימר – להארת הפנים, לתוספת זוהר ולהשלמת הפיסול. האריזה הקומפקטית נוחה לנשיאה ומכילה מברשת קטנה לשימוש אישי. 30 שקלים. בסניפי הרשת ובאתר האינטרנט.

קסטרו (צילום: טל קרת)
קסטרו (צילום: טל קרת)

יפה לך נוצצת

לא יודעות מה ללבוש לסילבסטר? גשו לסניף הקרוב של קסטרו. תמצאו שם שלל שמלות, חצאיות, טופים מבדי קטיפה, בדי לורקס ופייטים לצד ז'קטים משלימים במראה עור או מראה פרוותי. השמלה שבתמונה עולה 259 שקלים. בחנויות ובאתר: www.castro.com.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות