fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תמונה משפחתית

האם: אחות שנאלצה לעזוב את המקצוע בעקבות פגיעה והפכה לדולה. הבת: צעירה שגילתה בטיול אחרי הצבא שהיא רוצה להיות צלמת. ביחד, אחרי שיחה לילית ארוכה, הן החליטו לחבור יחד, ללוות, לייעץ, לתעד ולצלם נשים משלבי ההריון הראשונים ועד אחרי הלידה
רעות וגילה עמר (צילום: אפרת פראנק)
רעות וגילה עמר (צילום: אפרת פראנק)

לפני קצת יותר משנה, בשעות הלילה היותר מאוחרות, שוחחו גילה ורעות עמר, אם ובתה, שיחה ארוכה שבסופה החליטו שכל אחת מהן תיקח את האהבה הגדולה של חייה, העיסוק שלה, כדי לעשות משהו אחר, יוצא דופן ומיוחד: צילום, טיפול וליווי עד הלידה של נשים הרות.

הכל התחיל בחג פורים
גילה עמר היא דולה במקצועה. בתה רעות היא צלמת שעוסקת בצילומי הריון, משפחה וילדים. לפני כשנה החליטו השתיים לחבור ולהקים בקרית אתא סטודיו שייתן מענה לכל הצרכים של אמהות בהריון ובחופשת לידה. כך הוקם "בבית של גילה".

שיתוף הפעולה נרקם לאחר שהבינו שטובות השתיים מן האחת, וכל אחת בכישוריה יכולה לתרום למקום שמכיל בתוכו יצירה של משהו חדש שמגיע לעולם. במיזם החדש שלהן גילה מלווה ומסייעת ליולדת לפני במהלך ואחרי הלידה, ורעות נמצאת שם באירועים המרגשים והמיוחדים, מנציחה את הרגע, ויחד הן הופכות את כל תקופת הלידה לחוויה אמיתית.

ביום שבו התקבלה ההחלטה, סיימה רעות סשן צילומי ילדים בפורים, עם רעשנים ושלל תחפושות. "היה כיף גדול, צילמתי מהבוקר עד הלילה ולא חשבתי שזה יגיע לממדים האלו. פרסמתי את זה בפייסבוק והטלפונים לא הפסיקו לצלצל", מספרת רעות, "השבוע הזה מילא אותי, הייתי באופוריה".

בתום השבוע שהיה גדוש בצילומים ובהתרגשות, ישבו גילה ורעות על כוס תה חם לשיחה שגרתית בין אמא לבת. בסיום השיחה הן הבינו שהן חייבות לנצל את הפוטנציאל ולהקים סטודיו משותף.

"שיפצנו, סיידנו וקנינו המון ציוד ואביזרים, ורק אחרי שהכל עמד טיפ טופ התחלנו לקבל כאן אנשים", מספרת גילה, "עשינו מבצעים משותפים ומגוון הנחות וכך לאט לאט מעגל הלקוחות הלך והתרחב".

המיזם של האם ובתה מתאים בהכרח לרוח העידן החדש שמאופיין בצורך לתעד. כמעט כל אדם שמצויד בסמארטפון מצלם – את עצמו, את משפחתו, את חבריו ברגעים משמעותיים, והתמונות מיד עולות לרשתות החברתיות. הצורך לתעד הפך למעין טרנד גם בקרב נשים הרות שרוצות להנציח את כל התהליך המרגש בחייהן.

כתבה: עינב אלקיים

» לסיפור המלא, עברו למהדורה הדיגיטלית של עיתון "הד הקריות"

רעות וגילה עמר (צילום: אפרת פראנק)
רעות וגילה עמר (צילום: אפרת פראנק)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות