fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ריקי קיטרו. עכשיו הספר

האונס שעברה בילדותה, תאונת הדרכים שהפכה אותה נכה, הצנתור והנפילות הכלכליות © המתקשרת ריקי קיטרו הוציאה לאור את ספרה "רואה" שבו היא מגוללת את סיפור חייה הלא פשוט אך גם מנדבת טיפים ועצות לחיים טובים
"תלמדו לגלות את עצמכם מחדש". ריקי קיטרו [צילום: יוסי קיטרו]

המתקשרת והמדיום ריקי קיטרו הוציאה ספר ביכורים, המשלב את סיפור חייה, תובנות על החיים ועצות מתוך ארגז הכלים שלה. הספר, "רואה", עלה על המדפים בחנויות הספרים בשבוע שעבר בגרסת ספר כיס בהוצאה לאור של "מדיה 10".

"כבר שנים שאני לא מסיימת לכתוב, אבל הפעם החלטתי שאני כותבת. על הזיכרונות מהדרך, מהילדות, עד שנהייתי ריקי קיטרו, זו שכולם מכירים. על הרגעים המופלאים, על הניסים הגדולים והקטנים".

הספר כולל את סיפור חייה הלא פשוט של קיטרו. היא מספרת על האונס האכזרי שעברה במשך שנה וחצי, כשהייתה בת 7, על ידי שכן פדופיל שאנס, ולא רק אותה. על תאונת הדרכים שעברה בגיל 11 וכמעט מתה, על כך שבזמן שכל העצמות שלה היו שבורות, נשלחה לצילום רנטגן, וגם טכנאי הרנטגן ביצע בה מעשים מגונים. היא מספרת על הנכות שנגרמה בעקבות התאונה, על דלקת קרום המוח, תסחיפי הדם בריאות, הצנתור שעברה בגיל 20 ועל הנפילות הכלכליות שבאו האחת אחרי השנייה וגרמו לה ולבעלה יוסי לעזוב את ילדיהם במשך שנה לגור במחתרת.

riki
"תלמדו לגלות את עצמכם מחדש". ריקי קיטרו [צילום: יוסי קיטרו]
קיטרו מספרת גם על הדרך הרוחנית שעברה, החל מהזקנה התימנייה שהודיעה לה שהיא נועדה לעזור לאנושות, דרך שאר המדריכים הרוחניים שלימדו אותה לאמץ את כוחותיה ועד הפרשות הגדולות בהן הייתה מעורבת, ביניהם פרשת האנס בני סלע, בה ידעה קיטרו איפה ייתפס ופרשת רצח הילדה תאיר ראדה, אותה היא מלווה עד היום.

מלבד סיפור חייה, שזרה קיטרו לכל אורכו של הספר משפטים נחמדים, חלקם מצחיקים, חלקם עם חוכמת חיים. "לבדוק לפני ולא לבכות אחרי", היא כותבת במקום אחד. ובמקום אחר היא כותבת: "חבר הוא מי שמתעניין בעבר שלך, מאמין בעתיד שלך ומקבל אותך היום כמו שאתה".

הפרק האחרון של הספר נכתב תחת הכותרת "ארגז הכלים של קיטרו". בשנים האחרונות מגדירה את עצמה קיטרו כיועצת ומאמנת אישית ומורה לחיים. לדבריה, במהלך השנים פיתחה שיטה ייחודית, שבה היא משלבת את המיומנות לאבחן, להדריך ולכוון, תוך שהיא נשענת על היכולות המיוחדות שלה וניסיון חייה העשיר.

בפרק האחרון היא מציעה קורס של שמונה מפגשים, שמטרתו לעזור לאדם לשפר את תדמיתו ואת איכות חייו. "כל שיעור מתמקד בתחום אחר בחיים, בוחן את הקשיים הקיימים ומציע דרכים להתגבר עליהם כדי ליצור שינוי משמעותי", היא מסבירה, "אתה בא ללמוד את כל מה שבית הספר לא היה יכול להקנות לך על החיים. תלמד לגלות את עצמך מחדש, להיות יצירתי, לצאת מהריבוע ולשנות דפוסי חשיבה. תלמד לגלות את הכישורים והכישרונות החבויים בך, אלו שמעולם לא טיפחת".

כריכת הספר מעוצבת יפה ובהחלט יכול לשמש כמתנה חביבה לחבר או בן משפחה. תיהנו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות