fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרייתים: "אני לוחמת, לוחמת למען הצדק"

עו"ד סיגלית אלאנדרי, 47, מקרית ביאליק, השאירה מאחוריה את החלום האיטלקי של עסקי אופנה משגשגים והפכה לעורכת דין
עו"ד סיגלית אלאנדרי (צילום: דורון גולן)
עו"ד סיגלית אלאנדרי (צילום: דורון גולן)

מעטים הם אלו שמעזים לעזוב חיי פאר ולהגשים חלום ישן, אחת מהן היא עו"ד סיגלית אלאנדרי, 47, מקרית ביאליק, שהשאירה מאחוריה את החלום האיטלקי של עסקי אופנה משגשגים בכדי להיות עורכת דין. אלאנדרי, ילידת צפת, חונכה מגיל צעיר להצטיין בכל מעשיה וכבר במהלך שירותה הצבאי הצליחה גם ללמוד מנהל בתי מלון ועם השחרור עברה לעבוד בבית מלון בים המלח שם פגשה את בעלה האיטלקי.

"הוא היה תייר מאיטליה וכהדלת של המון נפתחה והוא נכנס אמרתי לחברה שלי שהוא יהיה בעלי" משחזרת אלאנדרי שחודש לאחר מכן עזבה לאיטליה ושם התחתנה. השניים עסקו בעסקי האופנה בהצלחה גדולה אולם אלאנדרי, ששולטת בחמש שפות, החליטה בגיל 36 לעשות מהפך נוסף ותוך כדי המגורים באיטליה נהגה לטוס לישראל ללמוד משפטים ולאחר מכן החליטה להישאר בארץ וכיום היא אחת מעורכות הדין העסוקות ביותר.

עו"ד סיגלית אלאנדרי (צילום: דורון גולן)
עו"ד סיגלית אלאנדרי (צילום: דורון גולן)

"הדין הפלילי הכי מעניין אותי, אני לוחמת, לוחמת למען הצדק" היא אומרת בלהט "החלק הכי מסקרן זה לעבור על חומרי החקירה ולבדוק לעומק כל טענה לפרטי פרטים. כל מקרה זה עולם אחר כי מדובר במצבים שונים, מקרים שונים". כשהטלוויזיה בביתה פועלת, היא רואה סדרות וסרטים שעוסקים בעריכת דין.

"כשאני מגיעה הביתה אני מתנתק מכל ההמולה של בית המשפט עם כוס חלב חם ודבש" היא אומרת "בבית אני קוראת המון ספרים על משפט ואקטואליה ובסוף השבוע אני סוגרת את הטלפון הנייד ולוקחת את הזמן לעצמי".

המעוניינים להשתתף במדור מוזמנים לפנות לדורון גולן, נייד: 054-3337313, דוא"ל: doronphoto@gmail.com

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות