fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פשוט תנסו

מימין: איתי לוריה אסף נורי רוני איילבאום וניר ברקן (צילום אסף לוי)
מימין: איתי לוריה אסף נורי רוני איילבאום וניר ברקן (צילום אסף לוי)

Kiehl's מותג הטיפוח הניו יורקי השיק גרסה חדשה של קרם פנים עם פורמולה סופר קלילה בשילוב נוגד החימצון העוצמתי של ויטמין E, המעניקה הגנה מפני קרני UVB. Ultra Light Daily UV Defense SPF 50 ומוצר מהפכני בעיני: מסיכת ג'ל מפרחי קלנדולה. 

בכירי מותג הטיפוח הניו יורקי  Kiehl's, בראשם אסף ניר – מנהל הרשת, איתי לוריה – מנהל המותג ורוני איילבאום – מנהלת יחסי הציבור, הצפינו ביום חמישי האחרון לחיפה,  לרגל השקת מוצרי קיץ 2018.האירוע נערך בסניף עופר גרנד קניון חיפה בנוכחות מנכ"ל הקניון ניר ברקן.  המקום עוצב בסגנון ניו-יורקי, ושולבו בו אלמנטים ונגיעות ברוח הקיץ, כמו: שמשיות, כיסאות נוח ועוד.

את האירוע פתח לוריה שאמר: "הידע הנרחב של המותג המשלב קוסמטיקה, רפואה, רוקחות ועשבי מרפא, פותח במהלך ה-160 שנים האחרונות וזה מה שמבדל את המותג,  המציע פורמולות יעילות עשירות במרכיבים הטבעיים הטובים ביותר, אשר פותחו באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר". ההשקה כללה  מינגלינג על טהרת הבריאות, חשיפת המוצרים לקיץ הקרוב והתנסות אישית שנערכה לאורחים במוצרים החדשים.

איילבאום הוסיף: "קיל'ס נחשב בעולם למותג הסלבריטאים אותם מגייסים למטרות  פילנתרופיות שבה בוחר המותג בכל מדינה. בישראל בחר Kiehl's להתחבר לתחום הילדים ולאמץ את עמותת "ילדים בסיכוי –המספקת תמיכה ותכנים לילדים.  במסגרת זו המותג תורם שקל על כל עסקה לטובת העמותה".

מימין: איתי לוריה אסף נורי רוני איילבאום וניר ברקן (צילום אסף לוי)
מימין: איתי לוריה אסף נורי רוני איילבאום וניר ברקן (צילום אסף לוי)

 

משנה את סדר היום

קרם הפנים משלב מסנני קרינה בריכוז גבוה בפורמולה קלילה במיוחד המשלבת מרכיב נוגד חימצון. בהבינם את הנזק הנגרם מקרני UVA ארוכות, הכימאים של Kiehl's החליטו ליצור מוצר המספק הגנה רחבת טווח עם שילוב מתקדם של מסנני קרינה על מנת להגן על העור מפני 3 סוגי קרינת UV המזיקה לעור. הפורמולה החדשה מספקת הגנה מפני קרינה אולטרה סגולה עם הגנה משולשת חדשה המסייעת נגד ההזדקנות המוקדמת של העור, הנגרמים כתוצאה מקרינת השמש.

שבוע לאחר השימוש בקרם ניתן לראות שינויים בעיקר סביב המרקם. קרן הפנים יציב, לא שמנוני, אינו מעלה נקבוביות וגורם להזעת יתר ונמרח בצורה חלקה על העור.  התובנה היא שלמעלה מ- 90 אחוז  מהשינויים הנראים לעין שבדרך כלל מיוחסים להזדקנות העור הנגרמים מהשמש, כאשר מקורן מצוי בקרני ה UVB והן בקרני UVA ארוכות וקצרות.

הפורמולה מהווה יתרון מהותי.  נשים רבות נמנעות ממריחת קרם הגנה מידי בוקר בשל  המרקמים המשחתים הקיימים בשוק, שגם לא ניתנים להסרה בקלות מהידיים ומהפנים בסוף יום. הקרם החדש של קיל'ס משנה את סדר היום בטיפוח ובהחלט יכול לגרום ליותר נשים למודעות גבוהה לשמירה על עור הפנים.

 

"בעוד הרובד החיצוני של העור והשכבות העליונות שלו מצוידים במנגנוני הגנה מסוימים שיכולים למתן ולהאט מספר היבטים של הזדקנות העור הנגרמת מהחשיפה לשמש, קרני UVA ארוכות חודרות לשכבה העמוקה ביותר של הדרמיס," ד"ר אדם גייר Adam Geyer, רופא עור יועץ לKiehl's, מציין. "בהגיען לדרמיס, קרני UVA הארוכות תוקפות את הקולגן והאלסטין הממלאים תפקיד מכריע מאחר שהם מספקים לעור תמיכה מבנית, המעניקה לו את נעוריו". מחיר לצרכן: 195 ₪ ל- 60 מ"ל

קרם לחות עם מקדם הגנה SPF50 (צילום: יח"צ חו"ל)
קרם לחות עם מקדם הגנה SPF50 (צילום: יח"צ חו"ל)
קיל'ס מסכת קלנדולה המחיר (צילום חול 205 ש"ח)
מסכת קלנדולה. קיל'ס (צילום: יח"צ חו"ל)

אני מאוהבת 

נפגשתי לראשונה עם מסיכת לחות במרקם ג'ל שמתאימה לי כמו כפפה ליד. Calendula & Aloe Soothing Hydration Masque מסכה לפנים המשלבת את פרח הקלנדולה ואלוורה, נטולת פראבן וחומרי צבע ומותאמת, לשגרת חיים מאד אינטנסיבית. אחרי שבוע של טיפול במסיכת הקלנדולה אני יכולה להעיד שהיא  עובדת אצלי, ולא אני אצלה, ביחס לשאר המסיכות ברשותי.  שגרת הבוקר בשבוע האחרון  החלה עם מריחה של מסיכת הלחות והספגתה בעור. למרות שבהוראות נאמר כי מומלץ להשאירה למשך חמש דקות בלבד, הרגשתי צורך להספיג אותה בעור למשך זמן ממושך. במקביל הנהגתי נוהל חדש של מסיכה בשעת הבוקר ומידי יום, עוד לפני הקפה, למרות שהומלץ להשתמש בה בערב ורק שלוש פעמים בשבוע.  יש משהו יוצא דופן במרקם הג'לי, ריח משכר שמתאים בעיני בעיקר לבוקר, במיוחד אחרי לילות ללא שינה ומצבי לחץ ומתח.  לאחר שימוש במסכה העור קיבל הארה ואנרגיה ולא נראה טפל ויבש.

בהשקת המוצר נאמר כי הוכח קלינית: כעבור שבועיים ימים של שימוש, מרקם העור נראה רענן יותר ועשיר בלחות ב-97%. "עבודה וחוסר שינה וגורמים אחרים יכולים לגרום לעור להיראות ולהרגיש יבש, מחוספס, ומתוח מידי". מסביר  הלן סונג חברה בצוות חדשנות המוצר של קיל'ס.

מסכת הלחות מכילה עלי כותרת של פרח קלנדולה הנקטפים ידנית, מידי שנה בחודש אוגוסט בשמש מלאה. פרח הקלנדולה, גדל ומעובד ללא חומרי הדברה ונקטף ידנית בשלמותו. על מנת לשמור על עדינותו של הפרח, וכדי לשמור על שלמותו של כל עלה כותרת, עלי הכותרת ממוינים ידנית ומיובשים בשמש באוויר הפתוח, ללא תהליך עיבוד נוסף או חום מלאכותי

משנת 1851, מותג הטיפוח קיל'ס עושה שימוש במרכיבים טבעיים יעילים, מובחרים, עדינים וטהורים בכל רחבי העולם. קיל'ס העניק ללקוחותיו את עלי הכותרת של קלנדולה בשנות ה-60 של המאה הקודמת, עם השקתם של מי הפנים מתמצית של קלנדולה וצמחי מרפא. עם פורמולה המכילה עלי כותרת של קלנדולה הנקטפים ידנית, הם הפכו מיידית למוצר מועדף בקרב הלקוחות בשל הסגולות המרגיעות והמרעננות שלהם על העור.   הכימאים במעבדות הטיפוח של קיל'ס ממשיכים לרתום את התכונות העדינות והמרגיעות של הקלנדולה עם השקתה של המסכה Calendula & Aloe Soothing Hydration Masque – מסכת לחות במרקם ג'ל המכילה אלוורה ועלי כותרת של פרח הקלנדולה, שהופכת לפרץ מרענן של לחות מהצנצנת עם מריחתה על העור.

הפורמולה פותחה ספציפית לכל סוגי העור, כולל עור רגיש, המסכהCalendula & Aloe Soothing Hydration Masque  מותירה תחושה של עור מלוחח, רגוע ורענן אחרי 5 דקות בלבד, ובכך המסכה מהווה תוספת מהירה ופשוטה לכל שגרה של טיפוח העור.  ניתן להשתמש במסכת הקלנדולה באופן קבוע עד 3 פעמים בשבוע, או עבור ריענון מיידי לעור הפנים אחרי טיסה ארוכה, יום מלחיץ בעבודה, או לילה ללא שינה. התכונות המרגיעות של המסכה מועילות למראה עור עמום, עייף, או יבש. שמנים אתריים של קמומיל ולימון מוסיפים ארומה מרגיעה ורעננה לפורמולה נטולת פראבן וחומרי צבע. תכולה: 100 מ"ל מחיר מומלץ לצרכן: 205 ₪

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות