fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נר שביעי עם רוני כהן

רוני כהן צילום: דורון גולן
רוני כהן צילום: דורון גולן

רוני כהן

גיל: 50 פלוס.

סטטוס משפחתי: נשוי פלוס שלושה בנים.

מגורים: קרית אתא.

עיסוק: הנדסאי כימיה, עובד בחדר הבקרה בדור כימיקלים.

תחביבים: טיולים בחו"ל, כדורגל.

רוני כהן צילום: דורון גולן
רוני כהן צילום: דורון גולן

השיגעון הפרטי שלי: "התחלתי לשחק מטקות בתיכון והיה לי שותף קבוע. אחרי שסיימתי את בית הספר נטשתי את התחום והתחלתי לשחק כדורגל, ובזמן הלימודים האקדמיים שיחקתי בנבחרת של הטכניון. לפני כשנתיים חזרתי למטקות. הכל התחיל מזה שהייתי מסתכל על אנשים משחקים ונהנה לראות אותם. עם הזמן נכנסתי לחבורה המגובשת של שחקני המטקות בחוף נאות בקרית חיים, החבר'ה לימדו אותי טכניקות והיום אני נחשב לשחקן טוב וגם משתתף בתחרויות מקצועיות. כשאני משחק האדרנלין עולה ואני נהנה מכל שנייה. מעבר לזה שהמשחק משמח אותי, מסביב יש אווירה טובה, חברים והרבה כיף".

כהן מנהל חיי משפחה שלווים עם אשתו מיכל, אדריכלית במקצועה, ומחזיק במשרה רצינית שהרבה אחריות בצידה. את האנרגיות הבלתי נגמרות שלו כג'ינג'י חם מזג הוא משאיר למטקות. "אני מקפיד להגיע לחוף פעמיים_שלוש בשבוע, קיץ וחורף. אשתי דואגת שאני לא אגזים עם המטקות, אבל אין מה לעשות, אני אוהב את זה. אמנם מדובר במשחק מונוטוני, אבל יש בו הרבה קסם. אני ג'ינג'י, תזזיתי, לא יכול לשבת במקום אחד, אז במקום לקחת ריטלין אני מוציא את האנרגיות במטקות. לפעמים אני צועק כדי להמריץ את היריב שלי ושלא יהיה משעמם. הפרטנר הקבוע שלי הוא דוד אברמוביץ, הוא שחקן מעולה שמאתגר אותי לא לפספס ולהשתפר כל הזמן".

הניסיונות הקולניים להמריץ את היריב שמולו, הולידו את הכינוי "רוני שחק" שהדביקו לו החברים למטקות. "אני כל הזמן צועק לשחקן מולי: 'שחק', אז הדביקו לי את השם הזה ואני מאוד מרוצה. לשחקני מטקות מקצועיים יש כל מיני כינויים. לאחד קוראים 'יד הנפץ' ולי קוראים 'רוני שחק'".

חבורת שחקני המטקות בחוף קרית חיים כבר הפכה מזמן למשפחה אחת גדולה. "אנחנו מבלים ביחד, חוגגים באירועים אחד של השני, נוסעים ביחד לתחרויות. אם מישהו לא מגיע לחוף כמה ימים, ישר מתקשרים אליו ושואלים איפה הוא".

מוטו לחיים: "לראות את הטוב בכל דבר וליהנות מהחיים כי חיים רק פעם אחת".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות