fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעוז הקניות בקריות הופך לתרבותי וקהילתי

הקריון חונך פרויקט ייחודי בתחום הקהילה והחברה, שמטרתו לחזק את הקשר בין קהילת הצפון למבקרי הקניון. מסתבר שבילוי בקניון זה לא רק שופינג ואוכל
נהיה תרבותי שכזה. הקריון, קריית ביאליק, צילום מורן קדוש

עופר הקריון בקריית ביאליק מקבוצת קניוני עופר, מציג את הבמה המרכזית: פרויקט ייחודי בתחום הקהילה והחברה, שמטרתו לחזק את הקשר בין קהילת הצפון לקהל המבקרים בקניון. במסגרת הפרויקט תהפוך הבמה המרכזית של הקניון, הממוקמת בכיכר המרכזית שבקניון למקום מרכזי בתרבות הפנאי המקומית בעופר הקריון.

הבמה המרכזית עברה שיפוץ מקיף בחודשים האחרונים והיא מאובזרת בציוד איכותי ברמה גבוהה מבחינת סאונד, אקוסטיקה ותפאורה ותאפשר לאמנים השונים לקיים הופעה איכותית.  פרויקט הייחודי יפתח עם מופע מחשמל במיוחד של להקת  אלמנט שכל חבריה מהצפון ותבצע מופע מחווה ללהקה האהובה coldplay.

נהיה תרבותי שכזה. הקריון, קריית ביאליק, צילום מורן קדוש

לדברי רוני שגיא, סגנית מנהלת השיווק בעופר הקריון ויזמית הפרוייקט: "אנו מאמינים שפרויקט הבמה המרכזית יהפוך למקום מרכזי בתרבות הפנאי באזור הקריות בפרט ובאזור הצפון בכלל.  זוהי הזדמנות נהדרת לאמנים שונים להגיע ולהציג את כישרונם, לקבל חשיפה ופרסום ולשתף את באי הקניון בכישרונם הייחודי".

הנה לווז מופעים ומפגשים  שיתקיימו בחודש פברואר הקרוב:

  • 2.2.2015 להקת אלמנט במופע מחווה ללהקה הבריטית coldplay
  • 9.2 מופע מחול של סטודיו move קרית אתא
  • 16.2 מעגל החיים, מפגש שכולל מעגלי שיח, תנועת הערבות.
  • 16.2 ציוריאה, תערוכת ציורים ייחודית ומרגשת של חברת רוש, בה יוצגו ציורים של חולי סרטן ריאות.
  • 23.2 הטרמפיסטים , הלהקה שמגיעה ישירות מהכוכב הבא, תוכנית הריאליטי של ערוץ 2.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות