fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהאח לילד

אהרון צאצאשוילי, האיש שאתם מכירים בכינוי ביז'ו, חזר ביום שלישי לבית בקרית חיים ונפגש עם בנו, התינוק. "ההבטחה הראשונה שלו היתה שלא יעזוב אותי יותר בחיים", מספרת אשתו
ביז'ו
ביז'ו. (צילום: אנטון אגורוב)
ביז'ו
ביז'ו. (צילום: אנטון אגורוב)

זו היתה הפתעה: ביום שלישי השבוע, הודח מבית האח הגדול אהרון צאצאשוילי, אותו התרגלתם לכנות ביז'ו. הוא הודח אחרי שלושה חודשים, בדיוק ביום שחגג את יום הולדתו ה~38. הוא הופתע, מאוד הופתע, ומצד שני על פניו ניכרה הקלה כשפגש את אשתו לודה, שותפו יניב הדר ושאר בני משפחתו וחבריו. "תמיד הכינוי שלו היה ביז'ו, פירוש המילה ביז'ו בגרוזינית זה גבר, וזה הכי מאפיין אותו. יש אנשים שבכלל לא יודעים שקוראים לו אהרון", אומר שותפו לעסקים וחברו הקרוב יניב הדר, שליווה אותו מרגע היציאה מהבית ולאורך הראיונות הרבים שהעניק ובכלל ההיסטריה התקשורתית סביבו.

ביום ראשון עוד הראו על המסך את פניו המופתעות של ביז'ו, כשבמהלך משימת "אח מלוח", במהלכה נדרשו דיירי הבית לקפוא על מקומם, נכנסה אשתו, לודה, שאותה הוא מכנה קוקי, אל הבית. ביום שלישי, בזמן ההדחה הכפולה, היתה לודה באולפן בנוה אילן ולא ציפתה שבעלה ייצא כל כך מהר. "היינו קצת מופתעים, אבל מצד שני מאוד שמחתי כי כבר התגעגעתי. מאוד שמחנו לקבל אותו בחזרה", אמרה.

לדבריה, ביז'ו מאוד התרגש לפגוש אותה ואת כל בני המשפחה והחברים הטובים והיו לו הרבה מאוד שאלות. "ההבטחה הראשונה שלו היתה, שהוא לא יעזוב אותי יותר בחיים", היא אומרת, "הוא אמר שזו הפעם הראשונה והאחרונה, שהוא מאוד התגעגע. גם אנחנו מאוד התגעגענו אליו".

אחת הסיבות העיקריות שביז'ו כל כך התרגש לצאת מהבית, היתה העובדה שפגש בבנו ליאל, כמעט בן חמישה חודשים. "ביז'ו עדיין לא הספיק לשחק עם ליאל, אבל כשחזרנו בלילה הוא נכנס אליו לחדר והתגובה שלו היתה הפתעה אחת גדולה", מספרת לודה, "הוא נכנס אל בית האח הגדול כשליאל שקל ארבעה קילוגרמים, מאז הוא גדל והתפתח. כשביז'ו נכנס לבית האח הגדול, ליאל רק בכה כל הזמן והיום הוא כל הזמן מחייך. ביז'ו מאוד התרגש ורצה לדעת המון דברים, אבל לא רצינו להעמיס עליו יותר מדי, אז לאט לאט. היו לו המון שאלות ומה שהספקנו לענות לו ענינו, אבל עדיין יש לנו הרבה מאוד דברים לספר לו. יש לנו שבת שלמה לעדכן אותו ואני מקווה שבזמן הזה ביז'ו יוכל לשחק עם ליאל ולהשלים את הזמן".

שופוני עד תאילנד
עם יציאתו מהבית, המתינו לביז'ו ראיונות אל תוך הלילה, שנמשכו במהלך כל יום רביעי. בשעות הבוקר יצא ביז'ו במונית שנשלחה לביתו בקרית חיים לכיוון תל אביב כדי להתראיין לכלי התקשורת. מי שליווה אותו במהלך כל אותו היום ויש להניח שימשיך ללוות אותו בהמשך דרכו, הוא יניב הדר, בן 30 מקרית ביאליק. השניים שותפים בחברה להפקת אירועים שפתחו לפני שש שנים, וגם חברים קרובים, דווקא בגלל השוני ביניהם.

צאצאשוילי והדר היכרו לפני מספר שנים באופן שטחי. הדר היה די ג'יי מוכר וצאצאשוילי עשה את צעדיו הראשונים בתחום, לאחר שפתח חברה למיצגים ופירוטכניקה. "הפגישה הראשונה בינינו הייתה קצת מצחיקה", סיפר הדר השבוע, "ראיתי אותו בתור קריקטורה כזו והיה לי קצת קשה לעכל את הדמות שלו בהתחלה. הוא הצטייר לי כמישהו שכל הזמן נמצא במצב של צחוקים וסתלבט, בכלל הוא מצחיק בטירוף הרבה יותר ממה שהיה שם. יש בבית האח הגדול איזשהו מחסום של הסביבה הלא טבעית שלך, וכמה שלא תהיה אדם מצחיק בחוץ, שם משהו יעצור אותך.

הכתבה המורחבת תפורסם בסופ"ש בעיתון "הד הקריות"

ביז'ו והדר
ביז'ו והדר (צילום: אנטון אגורוב)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות