fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כמו להיות ילדה שוב

השקת בבילון. צילום: עידן חן
השקת בבילון. צילום: עידן חן

אני מודה, משחקיות אף פעם לא היוו בשבילי כזה אתגר גדול, עד שילדתי את שני הכוכבים שלי: איה ואסף. פתאום המשחקייה קבלה הארה שונה לחיים.  מקום כייפי שאפשר לרוץ ולשחק ונותן  די נחת להורים.  אחד מזיכרונות הילדות שלי בעיר נהריה שבה גדלתי, היה ביקור שבועי בלונה פארק הגדול (במונחים של ילדה) שהיה בטיילת העיר. היו שם מתקנים די פשוטים: מכוניות מתנגשות, סירת פירטים, קרוסלת אווירונים ועוד.  אני, השתוללתי מאושר. 

בשבוע שעבר הוזמנתי למשחקיית בבילון החדשה שנפתחה בקניון שער הצפון בקרית אתא.  חוויות הילדות מנהריה הישנה והוותיקה הציפו אותי מחדש.  נזכרתי בלונה פארק הנוסטלגי, והבנתי דבר אחד: לא משנה עד כמה הזמנים השתנו, ונהיה יותר טכנולוגיים וחדשניים, בלב של כל ילד יש את אותה המשאלה: לשחק במתקני משחקיים כייפים. אז  נכון, מעתה נאמר בבילון, כי לונה פארק זה די פאסה, והרבה יותר נוח לבלות בקניון סגור וממוזג ולהנעים את הזמן.

איכות החיים שלי השתפרה מהרגע שנכנסתי למתחם. בראש דמיינתי איך אני פורטת עכשיו שטרות של כסף ומנסה לקבל כמה אסימונים למשחקים, כשכל ילד מושך אותי מכל צד.  אבל אז קבלתי את כרטיס המשחקים של בבילון, ותחושה של אושר הציפה אותי. בכרטיס מיוחד ניתן להטעין כל סכום כסף ופשוט "לגהץ" את הכרטיס בכל מתקן.

למרות שילדיי עדיין קטנים, הם התפארו מאד מהמתקנים, העיניים שלהם נצצו מרוב אושר.   בתוך המתחם הוקם ג'ימבורי לגיל הרך שסיפק להם חוויה רכה יותר בשלב זה.  הם קפצו והשתוללו והיו מאד נרגשים.  ביתי בת ה- 6  גם שיחקה במתקן הכדורים, קלענו לסל והרווחנו נקודות.

המשחקייה מעודדת פעילות חווייתית ותנועה. דרך מעולה להוציא את הילדים מהיוטיוב ולחזור שוב להיות מה שהם: רק ילדים.

הפרזנטורית של הקניון ליטל שוורץ. השקת בבילון. צילום: עידן חן
הפרזנטורית של הקניון ליטל שוורץ. השקת בבילון. צילום: עידן חן
יקיר אוחיון, עידן מתי, דודו שגיא, זאזא כהן, אפי מלכה, איציק זוהר. צילום: עידן חן
יקיר אוחיון, עידן מתי, דודו שגיא, זאזא כהן, אפי מלכה, איציק זוהר. צילום: עידן חן
איציק זוהר, זאזא כהן וחגית הורנשטיין צילום: עידן חן
איציק זוהר, זאזא כהן וחגית הורנשטיין צילום: עידן חן
בבילון. צילום: עידן חן
בבילון. צילום: עידן חן

מגה השקה

בבילון פארק, רשת הלונה פארק והסימולטורים הגדולה בישראל, השיקה את המתחם החדש שלה בקניון שער הצפון ואת מסיבת ההשקה הרשמית היא חגגה בשלישי האחרון עם שלל אטרקציות והפתעות ועם המון המון מוזמנים שלא פסחו על אף מתקן.  500  עיתונאים, בלוגרים וידוענים  השתתפו במגה אירוע שהופק על ידי זאזא כהן וחגית הורנשטיין שהיתה אחראית על היח"צ. הילדים המוזמנים קיבלו כרטיס נטען במתנה, סוכרייה על מקל ממותגת עם הלוגו של בבילון פארק אשר הוכנה ע"י מעצבת העוגות והעיתונאית ורד לוי, די ג'יי פיליפ קוסינוב היה אחראי על המוסיקה במקום ועל רימקסים לשירי ילדים אהובים, אמן הבלונים דניס הפליא בביצועים לשמחת הילדים, הכיבוד למבוגרים היה אנין במיוחד מעשה ידיו של ארז וקנין מקונדיטוריית פאי והכיבוד לילדים נראה כמו מסיבת יום הולדת ענקית וכלל גם עמדה של צמר גפן מסוכר.

נצפו: אפי מלכה הבעלים של בבילון פארק, דודו שגיא מנכ"ל הקניון המארח ובכירי קבוצת שיכון ובינוי נדל"ן בראשות אלירן דן, סמנכ"ל נכסים מניבים של "שיכון ובינוי",  הפרזנטורית של שער הצפון ליטל שוורץ, ניצן אריאל מנכ"ל קניון עיר ימים בנתניה, אור שחף מנכ"ל החברה הכלכלית חיפה, איל לרמן דובר עריית נשר, איציק זוהר פרשן הכדורגל, כוכבת הילדים הילה הררי, ד"ר קרן אור חן, אנשי יחסי הציבור אורית שחם-וואלך, ועדי סרדס, מנכ"לית וסמנכ"לית תיאטרון הצפון עדי קאופמן וסיון בראונר, לארה וניר שובר, מנהלות השיווק בקניוני עופר מיכל מאי וענת בן גלים, צילה ברוך, המפיקה ליאת דרעי, ענבל אלנקווה, פזית בן עמי, גלית סטלקול, עוה"ד כרמית ודן סביון, עו"ד גלית צור, עו"ד ירון מרויץ, מורן גרינברג, סיגל אשרף, גלית רוזנר, ליבי בורדמן, נטעלי פישל דדון, ציני בן שטרית, אורנית ססובר, אנשי התקשורת אלירן טל, הילה מלמד, ניר אהרוני, ניר גושן, אייל לוי, צילה לייפר, שרה איקו, ענת שקד, פרומה קינד, זליג אהרונוביץ, נדב שהרבני, שמעון בן עמי, הילה מלמד, טניה קורח, אורית קרזבום, יוסי פרץ ארי, בני יזרעאל, ליאור מרום גולדברג, יפה גביש, ורדית שטרנבך, הדס בן ארצי, צביה לם ועוד.

בבילון פארק, הוא בבעלותו של איש העסקים התל אביבי אפי מלכה, אשר לו רזומה של 22 שנים בתחום משחקי הווידיאו, הסימולטורים והלונה פארק in door. בחזונו ראה מלכה את טובת המשפחה כולה שמגיעה לבלות עם הקטנטנים, בה כולם יכולים להינות משלל אטרקציות במתקנים הכי חדישים ויפים, במגוון הרחב ובחידושים האחרונים בתחום. לפני 22 שנים הסניף הראשון שנפתח היה בגודל של 50 מ"ר ואילו הסניפים כיום הם על שטחים של בין אלף ל-2,000 מ"ר כל אחד ויש תשעה כאלו ברחבי הארץ, מאילת בדרום ועד נהרייה בצפון. בשנת 2017 תרחיב הרשת את פעילותה ותיפתח חמישה סניפים חדשים ותגיע גם לצפון הרחוק.

יקיר אוחיון, מנהל השיווק של הרשת, על הייחוד של בבילון על פני משחקיות אחרות: "הפארק בשער הצפון בקרית אתא מחולק לשלושה חלקים. הראשון זה 'בבילון קידס', שזה הג'ימבורי המוכר, בו יש ספוגים, תותחי ספוגים, מבוך ענק, טרמפולינות, מגלשות אקסטרים, בריכות כדורים. הג'ימבורי מותאם לילדים בגיל שנה ועד 9. החלק השני הוא ה'בבילון גיים', שזה משחקי הוידיאו והסימולטורים, משחקי כדורסל, שולחנות הוקי ועוד מלא אטרקציות. החלק השלישי הוא הלונה פארק בו יש מכוניות מתנגשות, כמה סוגי קרוסלות, גלגל ענק, רכבת הרים, מתקני באולינג וקולנוע 9 מימדים, בו הילדים חווים את אחת החוויות היותר נפלאות: הכסאות זזים, רוח נושבת עליהם, עשן מתפזר ביניהם ועוד כמה אפקטים והכל ברמה אחרת. הפעילות בגיים ובלונה פארק מותאמת לגילאי 3 עד אין סוף".

בבילון פארק מתאים ועונה לצרכים של תינוק בן שנה, ילד בן 12, נער בן 17 ואנשים מבוגרים. יש במקום חדר אירועים וקריוקי הכי יפה בצפון בו ניתן לחגוג מגוון אירועים מימי הולדת לקטנטנים עד ערבי גיבוש וחברה וימי הולדת למבוגרים. יש בו מערכת סאונד ברמה מאוד גבוהה. בפארק יש מתקני כדורסל, שולחנות ביליארד, באולינג ועוד מתקנים לאנשים מבוגרים. לחגוג יום הולדת בבבילון בחדר האירועים, בשילוב כל האטרקציות השונות, כולל כיבוד ושתייה ברמות מחירים שונות היא חוויה בפני עצמה.

רשת בבילון הטמיעה בשנים האחרונות את הכרטיס המגנטי החכם שנטען בכסף אלקטרוני ובאמצעותו ניתן לשחק בכל הסניפים במתקנים השונים, לזכות בנקודות ובפרסים. היתרון של בבילון הוא בכרטיס הנטען, הדומה לכרטיס אשראי. הילדים משחקים, זוכים במתנות שונות, ואלו נטענות אוטומטית לתוך הכרטיס. הם לא חייבים ל"בזבז" את מה שנצבר להם בכרטיס באותו יום והם גם לא חייבים לממש את המתנות באותו יום, אלא לאחר ביקורים נוספים וכך גם לקבל מתנות שוות יותר. דבר נוסף שהוא ייחודי לרשת, ניתן להטעין את הכרטיס מרחוק, דרך המחשב או דרך אפליקציה בסמארט פון. למשל, אמא ששלחה את הילד שלה לפארק, אינה חייבת לצייד אותו בכסף, היא יכולה בכמה פעולות פשוטות וידידותיות להטעין את הכרטיס מרחוק. אמנם ישנן עמדות טעינה אוטומטיות ברחבי הפארקים לשירות עצמי, אך הטעינה דרך האפליקציה נוחה וגם מזכה במבצעים שונים.

ואם במבצעים עסקינן, הג'ימבורי מציע מחיר היכרות לרגל הפתיחה למשך החודשיים הקרובים: 10 שקלים לילד לכל היום. 

שעות פתיחה: ימים א'-ה' 10:00-22:00, שישי 09:00-16:00 ובמוצ"ש חצי שעה מצאת השבת. אבל כדי לא לאכזב את הילדים, בשבות במהלך היום הם מוזמנים לקניון ארנה בנהריה, שם פתוח סניף בבילון פארק לאורך כל היום. בחופשות בבתי הספר המקום יהיה פתוח מהשעה 09:00 בבוקר.

לבירורים 1-700-55-22-33 שלוחה 0, או באתר בבילון 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות