fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חנות פופ אפ לקרן שביט בחיפה: "אירוע ענק לאנשים שמעריכים אופנה"

קרן שביט ואושרת וונגר (צילום יפעת גולן)
קרן שביט ואושרת וונגר (צילום יפעת גולן)

מעצבת וגורו הלייף סטייל קרן שביט ומנכ"לית העסק אושרת וונגר יש סיפור היכרות מרתק, הן מתגוררות באזור הצפון ומנהלות עסק מצליח באזור המרכז. לפני כארבע שנים הצליחו להביא לפופ-אפ בעיר חיפה כ-20 אלף איש, השבוע הן מגיעות שוב לחיפה ומארגנות פופ אפ ענק בעיר התחתית.

איך נוצר הקשר המקצועי ביניכן? האם אתן גם חברות בחיים? איך הכרתן?

קרן: "לפני שלוש וחצי שנים, וונגר נכנסה לתפקיד שיווקי במוזיאון העמק בקיבוץ יפעת. אני הייתי באותה תקופה בעלת סטודיו באזור. היא יצרה איתי קשר מטעם המוזיאון וגייסה אותי לשיתוף פעולה באירוע שבועות  וכך נפגשנו לראשונה בחדר מאובזר כולו בפרטי וינטג', בדיוק כמו שאני אוהבת, הקשבתי לה והבנתי שאינני יכולה לסרב להצעתה.  עשינו יחד את הפרויקט המצליח, הבאנו אלפי מבקרים לאירוע והבנתי שאני רוצה אותה לצידי באופן קבוע. משם הכל היסטוריה".

מהי חלוקת התפקידים בניכן?

קרן: "אני היזמית, מעצבת, משווקת וכותבת בלוג כבר 10 שנים. אני החולמת ואושרת זו שבוחנת יחד איתי ומוציאה לפועל חלומות שמשרתים את העסק. היה לי מזל ומצאתי את ההתאמה המושלמת שלי, מישהי שיכולה לעשות דברים שאני פחות טובה בהם. אושרת מנהלת את היא מנהלת העסקית, מנהלת הפיתוח, את הכספים, את היצור ואת התפעול. יחד עם הצוות שלנו אנחנו דוגמה חיה לגירל פאוור אמיתי. אנחנו מזמן כבר לא רק חברות, אנחנו משפחה".

סטודיו ביפו של קרן שביט, צילום יפעת גולן
סטודיו ביפו של קרן שביט, צילום יפעת גולן


קולקציית חורף של המעצבת וגורו הלייף סטייל קרן שביט מחיר 450 שח, צילום תמר קרוון
קולקציית חורף של המעצבת וגורו הלייף סטייל קרן שביט מחיר 450 שח, צילום תמר קרוון

 

איך אתן מצליחות לשלב עבודה כל כך אינטנסיבית הכוללת נסיעות ארוכות עם חיי המשפחה?

אושרת: "שתינו נשים מאוד חרוצות ונחושות, היום הגענו לפורמט שעובד. אנחנו לוקחות רכבת לתל אביב פעמיים בשבוע וכך גם נותנות דוגמה לילדים שבשביל דברים טובים שווה להתאמץ".

האם יצא לכן להרגיש ביחס שונה עקב היותכן נשים?

קרן: "העסק מבוסס על נשים והקהל הוא נשים שמתמודדות עם המורכבות של להיות אישה ולהגשים את עצמן ביותר ממישור אחד. אני חושבת שנשיות זאת מתנה שאנחנו משכילות ליהנות ממנה. אנחנו לא פמיניסטיות אנחנו אופורטוניסטיות, מוציאות את הכי טוב ממה שיש".

הסטודיו ביפו של קרן שביט, צילום יפעת גולן
הסטודיו ביפו של קרן שביט (צילום: יפעת גולן)

ספרו על אירועים מיוחדים שאתן עושות.

קרן: "אחת לשבועיים אנחנו אורזות את החנות הענקית של 200 מטר ביפו ומקימות חנות ליום אחד בכל מיני בתים מעוררי השראה. האירועים שלנו הם אירועי חוויה, ומאירוע לאירוע הרף רק עולה. אנו בונות חוויה סביב המקום. אנו מקיימות במקום שיח אדריכלים. באירועי החורף אנחנו יותר הרפתקניות וממציאות את עצמינו בכל פעם מחדש האירועים שלנו לרוב כוללים שיח אדריכלים סביב המקום, טיפולים, דוכני מעצבים ודברים נוספים. מאוד חשוב לנו להעשיר אנשים בתוכן, ולכן אנחנו לרוב מגיעות לבתים שלראשונה נפתחים לקהל הרחב עם בעלי בית שיש להם סיפור מיוחד".

קולקציית חורף של המעצבת וגורו הלייף סטייל קרן שביט מחיר גולף 360 שח מחיר גלביה 380 שח , צילום תמר קרוון
קולקציית חורף של המעצבת וגורו הלייף סטייל קרן שביט. מחיר גולף 360 ש"ח, מחיר גלביה 380 ש"ח  (צילום תמר קרוון)

 

קרן שביט (צילום יפעת גולן)
קרן שביט (צילום יפעת גולן)

החלטתן לעשות פופ אפ בחיפה, ספרו לי מה מיוחד בו.

קרן:" זהו אירוע ענק לאנשים שמעריכים אופנה, עיצוב ויצור ישראלי, שאוספים ונהנים מהדברים הקטנים, החשובים והטובים באמת.  אני מגיעה עם כל הטוב והיפה מחנות הדגל הענקית ביפו ועם צוות הסטייליסטיות המופלאות שלה, שיסייעו להרכיב לוק מנצח וחיוך שלא דוהה. אני מציעה את קולקציית החורף החדשה והמגוונת שבעיצובי, אשר באה בטווח מידות רחב (34-58). אל קולקציית חורף מתלווים גם אקססוריז משלימים כמו לחמניות עיצוב נחשקות, שמשמחות נשים וילדות: קבקבי עץ שוודיות, מגפי גומי צבעונים, תכשיטים, תיקים, סבוניות, מחברות, ערכות רקמה והפתעות משמחות. לאירוע הפופ אפ הקודם שהתקיים בנמל חיפה לפני כ-4 שנים, הגיעו כ- 20 אלף איש מכל מני מקומות בארץ.

קרן שביט ואושרת וונגר (צילום יפעת גולן)
קרן שביט ואושרת וונגר (צילום יפעת גולן)

"אני בטוחה שגם השבוע נראה כמות נכבדה של מבקרים מכל ישראל.  השנה אני מארחת כ-15 עסקים מקומיים ובניהם: מותג התכשיטים של T Squared by Tami Eshed‎‏, מותג התכשיטים של ORNA – FINE DESIGN, המאיירות טלי יאלונצקי וג'ני מייליכוב -מותג "גרביים של פעם", סטודיו לולה – טקסטיל ועיצוב הבית, מותג של מוצרי נייר של סטודיו קריניתי, מותג קבקבי עץ קלוגס משבדיה, מותג מגפי גומי KUMI, סטודיו סוזו, מותג מוצרי טיפוח של מעפילים, מותג סבונים מסטודיו NACCA, יהו גם ספרים של ורד מוסנזון וחברות מוכשרות נוספות, אמנית הקרמיקה עדן חברוני תציע את עבודותיה.

האירוע יתקיים בין התאריכים 16-19 בינואר בשעות:

16.1 – ד' – 12:00-18:00

17.1 – ה' – 10:00-21:00

18.1 – ו' – 10:00-15:00

19.1 – ש' – 10:00-17:00

כתובת: המגינים 46, עיר תחתית, חיפה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות