fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זוכרים את רז

רז מינץ ז"ל (צילום: אלבום משפחה)
רז מינץ ז"ל (צילום: אלבום משפחה)

עמותת "חבורז" להנצחת זכרו של סמ"ר רז מינץ ז"ל, בן קרית מוצקין, לוחם ומפקד ביחידת דוכיפת, שנפל בפעילות מבצעית בגזרת בית אל-עפרה, מארגנת זו השנה התשיעית את "יום רזי הארץ", יום של חוויה לכל המשפחה, פעילות ערכית ושמחה בטבע. ייחודו של האירוע שהוא מתקיים בכל שנה באתר אחר בטבע, במטרה לגלות את "רזיה" של הארץ באמצעות הפעילויות המגוונות, והשנה בחניון תנועות הנוער ביער עופר בכרמל סמוך לכרם מהר"ל.

רכיבה באופני שטח (צילום: אתר "אתרז")
רכיבה באופני שטח (צילום: אתר "אתרז")

האירוע כולל טיולי משפחות מודרכים, רכיבה על אופני הרים (מושאלים חינם במקום), ניווט ספורטיבי (על פי חוקי איגוד הניווט הישראלי), ניווט עממי שבצידו סוכריה: ניווט לפעוטות על מסלול ניווט מלווה בציורים ותמונות בהשגחת ההורים, פינות יצירה לילדים, הרקדות, מתקנים מתנפחים, שירה בציבור, הפעלות לילדים ופעילות של עמותת "אחרי". כל הפעילויות ללא תשלום, פתוחות לקהל הרחב ומועברות בהתנדבות מלאה על ידי חבריו של רז, בני משפחתו ויחידת דוכיפת.

רז אהב את הארץ ואהב לטייל בה על מנת ללמוד לאהוב אותה בדרך בלתי אמצעית. האירוע מתקיים ברוחו ומהווה המשך לפעילותו החברתית הרבה במסגרת "נוער לנוער" בקרית מוצקין בקרב בני נוער וקשישים, בתרומה ועזרה לקהילה.

השנה נרתמים שלושה תיכונים בקריות לסייע לארגון האירוע בעזרת מש"צים: אורט קרית מוצקין (שם למדו חבריו של רז) בשיתוף עיריית קרית מוצקין (שנה רביעית ברציפות), אורט קרית ביאליק שם למד ובגר רז ותיכון קרית חיים, שם למד ולימד אביו, יואב.

מומלץ לבצע הרשמה מוקדמת לצורך היערכות. פרטים באתר ההנצחה "אתרז": www.ataraz.org.

חניון תנועות הנוער ביער עופר, ד', 27.4, 14:00-09:00, טל': 052-4347146 (אופיר אורן), 052-3235899 (אייל דקל), 050-5935982 (יניב גל), 052-4881920 (ליאור רובינשטיין), 050-4884889 (אור מינץ)

 

Raz

רז מינץ ז"ל

צילום: אלבום משפחה

 

Raz 1

צילום: "אתרז"

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות