fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסרטים הטובים ביותר

החלק האחרון בסדרת הלהיט ההוביט, סיפור חייה הסוער של המשוררת המיתולוגית, תיעוד של הבמאי זוכה האוסקר כשהוא מתחת למים, הסרטים שהגיעו עכשיו לבתי הקולנוע בצפון, פשוט מחייבים אתכם לצאת מהבית
מתוך הסרט מרוץ נגד הזמן צילום: יח"צ חו"ל

ההוביט 3: קרב חמשת הצבאות
The Hobbit: The Battle of the Five Armies
ארה"ב 2014
במאי: פיטר ג'קסון,
שחקנים: קייט בלאנשט, אורלנדו בלום ואחרים.
החלק האחרון שחותם את סדרת סרטי ההוביט, שהפכו ללהיט עולמי. בפרק הנוכחי יוכרע סופית הקרב האפי בין בילבו באגינס, ת'ורין אוקנשילד וחבריהם, לבין סמאוג הדרקון.מוצג בגלובוסמקס קריון, קניון נהריה

ההוביט. צילום: יח"צ חו"ל

התיאוריה של הכל
The Theory of Everything
אנגליה 2014, 123 דקות
במאי: ג'יימס מארש, שחקנים: אדי רדמיין, פליסיטי ג'ונס, צ'ארלי קוקס.

מבוסס על ספרה של ג'יין הוקינג. העלילה מגוללת את סיפור האהבה של הפיזיקאי הידוע סטיבן הוקינג ואשתו ג'יין. הסרט עוקב אחר התאהבותם חסרת הגבולות, מסירותה של ג'יין וגילוי מחלתו של הוקינג. ב- 1963 הוקינג שוקד על הדוקטורט שלו באוניברסיטת קיימברידג' ומצליח לגלות הסבר להקמת היקום. עולמו מזדעזע כשהוא מאובחן במחלה נדירה. הרופאים העריכו כי תוחלת חייו הנוכחית תהיה לכל היותר כשנתיים. אולם הוקינג מסרב לקבל את האבחנה ויחד עם  אשתו, הם מצליחים להמשיך קדימה למרות המחלה.
מוצג בגלובוסמקס קריון

 

מתוך הסרט התיאוריה של הכול. צילום: יח"צ חו"ל

יונה
ישראל 2014
במאי: ניר ברגמן, שחקנים: נעמי לבוב, איתמר רוטשילד, שלום מיכאלשווילי, מיכאל מושונוב, תום חגי, אסף סולומון.
סיפור חייה הסוער של מי שנחשבה לאחת היוצרות הבולטות בשירה העברית, המשוררת יונה וולך, מתמקד בדרכה אל לב זירת השירה העברית, שנשלטה על ידי גברים בעיצומם של חילופי דורות. עם המעבר מהכפר לעיר הגדולה, יונה חווה התמוטטות נפשית ומטופלת באל.אס.די. מאבקה לחזור לכתוב גובה ממנה מחיר כבד, אך מזכה אותה בחיי נצח על מדף השירה העברית.
מוצג בגלובוסמקס קריון

מתוך הסרט יונה. צילום: ירדן תבורי

לילה מוטרף במוזיאון: סוד הקבר
Night at the Museum, Secret of the Tomb
אנגליה וארה"ב 2014, 98 דקות
במאי: שון לוי, שחקנים: בן סטילר, רובין וויליאמס, אוון וילסון, בן קינגסלי ואחרים.

לארי מגלה שכוחה של לוחית הקסם, אשר מעירה לחיים את המוזיאון בלילה, אוזל הוא מחליט להציל את משפחת המוזיאון ולצאת למסע סובב עולם. ביחד עם בנו ודמויות אהובות וחדשות, הוא מגיע מניו יורק ללונדון על מנת לגלות את סוד הקסם ולהצילו לפני שהוא נעלם לתמיד.
מוצג בגלובוסמקס קריון, קניון נהריה

מתוך הסרט לילה מטורף במוזיאון. צילום: יח"צ חו"ל

אלסה ופרד
Elsa & Fred
ארה"ב 2014, 94 דקו
במאי: מייקל רדפורד, שחקנים: כריסטופר פלאמר, שירלי מקליין ואחרים.

סיפורה של אלסה שחלמה לחיות בתוך הסרט לה דולצ'ה ויטה של הבמאי פדריקו פליני. מפגש מקרי שלה עם פרד, קשיש שהתאלמן לאחר שנות נישואים רבות, משנה את חייהם של השניים, והם מתאהבים. כשאלסה מתבשרת שיש לה מחלה סופנית, פרד מחליט להגשים את חלומה ולשחזר את סצנת החלומות שלה מלה דולצ'ה ויטה.

ילדי הקרון
The Boxcar Children
ארה"ב 2014, 86 דקות
במאי: דניאל קובה, שחקנים: מרטין שין, ג'יי קיי סימונס.
הנרי, ג'סי, ויולט ובני הם ארבעה יתומים שהופיעו באופן מסתורי בעיירה קטנה. אף אחד לא יודע מיהם או מאיפה הם הגיעו. במקום ללכת לגור עם סבא שמעולם לא פגשו, הם מחליטים לגור בקרון ביער. הנרי, המבוגר מביניהם, הולך מדי בוקר לעיירה להרוויח כסף ולקנות מזון. בוקר אחד ויולט מתעוררת במצב לא טוב, והאחים שלה לא מצליחים לטפל בה, הם לוקחים אותה לרופא ומסתכנים בגילוי ביתם הקטן והסודי ביער.

מר טרנר
Mr. Turner
אנגליה 2014, 150 דקות
במאי: מייק לי, שחקנים: דרותי אטקינסון, טימותי ספאל, פול ג'סון.

סיפורו של הצייר הבריטי ג'וזף מאלורד וויליאם טרנר, וסיפורם של הסובבים אותו. אביו, עוזרת הבית האוהבת שהוא לוקח כמובן מאליו, עמיתיו התככנים למקצוע, וגברת מיוחדת אחת שחיה במורד הנהר. העלילה עוקבת אחר מר טרנר בעודו מטייל, מבקר, מעליב, חוקר, ובעיקר מצייר.

ג'יימס קמרון: אתגר במצולות
Deep sea Challenge
ארה"ב 2014, 90 דקות
במאים: ריי קווינט, אנדרו ריי, ג'ון ברונו, שחקנים: ג'יימס קמרון, פרנק לוטיטו.

סרטו של הבמאי זוכה האוסקר ג'יימס קמרון שביים בין השאר את הסרטים הבלתי נשכחים טיטאניק, אווטאר והנוסע השמיני. בסרט הנוכחי הוא מתעד את עצמו במסע לתחתית האוקיינוס השקט, 11 קילומטרים מתחת לפני הים, בצוללת מיוחדת שנבנתה עבורו, הסרט הופק בשיתוף ארגון נשיונל ג'אוגרפיק.

מרוץ נגד הזמן
Dying of the Light
ארה"ב 2014, 94 דקות
במאי: פול שרדר, שחקנים: ניקולס קייג', אלכסנדר קארים, אנטון ילצ'ין.
סיפורו של אוון לייק, סוכן סי.איי.איי ותיק העומד לפני פרישה. כשיד ימינו הצעיר, מילטון שולץ, עולה על עקבותיו של אויבו של לייק – טרוריסט העונה לשם מוחמד בניר, הם יוצאים יחד למשימה שאין ממנה דרך חזרה.
מוצג בגלובוסמקס קריון

מתוך הסרט מרוץ נגד הזמן צילום: יח"צ חו"ל

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות