fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסינים כבשו את הקריון

ד"ר טאי- פו צ'ין, הבעלים של חברת סאנריידר מספר בראיון לבלינקר מדוע בחר לפתוח את הסניף השני שלו בארץ דווקא בקריון, ומגלה מה הסוד לאיכות חיים: "תאכלו ארוחות קטנות מאוד"
הזוג צ'ין מקימי סאנריידר העולמית
הזוג צ'ין (צילום:רותם כבסה)

היום (שלישי) בצהריים, הפלאשים והמצלמות לא הפסיקו להבזיק על זוג סינים שהגיעו לפתיחת חנות הרשת סאנריידר בקריון.  הכירו את ד"ר טאי- פו צ'ין ורעייתו אוי- לי צ'ין שחיים בקליפורניה במשך 15 שנה. הם הבעלים העולמים והממציאים של רשת הבריאות הטבעית  סאנריידר שנפתחה לאחרונה בקריון בהשקעה של 500 אלף שקלים.

חברת סאנריידר  הוקמה בשנת 1982  על ידי ד"ר צ'ין. החברה מתמחה בייצור ובשיווק מוצרי קוסמטיקה, מוצרי טיפוח ותוספי תזונה טבעיים, השיקה היום את החנות השנייה בארץ בקריון.  החנות הראשונה נפתחה בדיזינגוף סנטר והן חלק מ-2000 חנויות קמעוניות ב-42 מדינות בעולם. ד"ר צ'ין מגלה כי החנות הבאה שיפתח בארץ תהיה בירושלים.

צ'ין רעייתו מקפידים להגיע לכל פתיחה של חנות בעולם.  מחר הם כבר יטוסו לחנות בטורקיה ומשם לארצות אחרות.  צ'ין מספר כי עד לפני 30 שנה היה איש עסקים רגיל, שלמד כימיה ורוקחות מאוניברסיטת קאו הסיונג לרפואה וחיבר את חייו הפרטיים, הילדות בה גדל למשפחה ענייה לתורה שלמה של מוצרים. לו ולאשתו יש חמישה ילדים והם מתגוררים בקליפורנייה.  

הזוג צ'ין מקימי סאנריידר העולמית
פריצת דרך בתחום ההרזיה. הזוג צ'ין (צילום: רותם כבסה)

החנות מעוצבת בטוב טעם עם אלמנטים סינים בוהקים. סאנריידר מייצרת 415 מוצרים אקסקלוסיביים.  ד"ר  צ'ין התקבל במחיאות כפיים סוערות לצד המוני מבקרים.  הוא בן 65, עם שיער צבוע מאפיר, לבוש חליפה מחויטת מסביר את השינוי של המוצרים גם על חייו האישיים.
"אני מאוד שמח להיות כאן, שמעתי שזה אזור מאוד יפה בארץ.  החלטנו להשקיע בקריון כיוון שזה מקום שערכנו בו סקר ויש דרישה למוצרים, יש מודעות לבריאות הגוף.  ד"ר צ'ין שולף ליפסטיק ומדגים: "רוב מוצרי הקוסמטיקה והאודמים עשויים מנפט, שזה חומר שכשמים אותו על השפתיים הן מפסיקות לנשום. זה אחד המקומות הכי רגישים בגוף. האודמים שלנו עשויים משמן של ירקות. זה אולי קשה לשמוע אבל זה הכי בריא לעור. כל החומרים האחרים רק גורמים להזדקנות העור, מלבד סאנריידר".

ד"ר צ'ין מספר כי את מוצרי הקוסמטיקה הוא רקח עבור רעייתו שסבלה במשך שנים מבעיית עור בפנים. "כל תכשירים הקוסמטיים שלנו מיועדים לבעלי עור רגיש מאוד מאוד. זו היתה מתנה שהקדשתי לאשתי, הייתי צריך לעזור לה לצאת מזה", הוא מספר.

צ'ין מסביר שלאחרונה החל לשווק בארצות הברית בחנויות הדגל את פריצת הדרך של החברה.  גלולה להרזיה שלא מדכאת תיאבון ובכל זאת משילה מהמשקל. "אין דבר כזה בכל העולם כיום, זה אחד המוצרים הכי נמכרים שיש. הצלחנו למצוא נוסחה שבה אדם ימשיך לאהוב לאכול ובכל זאת יאבד משקל. הבן שלי בתוך חודשיים איבד כך 12 ק"ג".

אחד הטיפים שמנדב  ד"ר צ'ין בחייו קשור באכילתה נכונה.  "אני אוכל חמש ארוחות ביום, קטנות מאוד. זה בעיקר הסוד לבריאות טובה, לא לאכול יותר מידי".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות