fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכל עניין של לוקיישן

אווירת חג. סיטי סנטר (צילום: רותם כבסה)
אווירת חג. סיטי סנטר (צילום: רותם כבסה)

חיפה מוארת וזוהרת לקראת ערב חג המולד. המושבה הגרמנית נראית כמו עיירה ציורית שעוד רגע אפשר לחוש איך  סנטה קלאוס יחצה את השמיים עם מחצלת עמוס במתנות ואיילים לצידו.  לאוויר החג המרגשת  יש אמרה גדולה לנתינה שבאה לידי ביטוי, בשופינג. חג המסמל משפחתיות, חמימות ואהבה לאחר.

  המושבה הגרמנית תמיד הייתה סוג של קפיצה לחו"ל. יש ערים שהן חזרה בזמן, במושבה האווירה אחרת. כמי שחיה שנים בחו"ל, וראתה עולם באירופה, ארצות הברית ומדינות עולם שלישי, כריסמס  מחבר בקסמו את כל העולם.  גם בחיפה, האוויר הקר, הגנים הבהאים, מסעדות בבתי אבן וסיטי סנטר אחד.  ככתבת בתחום  נדל"ן למושג 'פריים לוקיישן' יש את החשיבות הגדולה ביותר בהצלחה של מקום. סיטי סנטר הוא קניון אאוטלט הממוקם בדיוק במקום הנכון, כדי לספק חוויות קנייה טובה.

היום כשאנחנו מדברים על חוויה וריגושים, המוצרים  ברשתות האופנה הם כבר לא הנושא העיקרי, אך  האווירה, בהחלט כן.  בסיטי סנטר יש שקט בריא.  כאחת שחיה סביב ילדים וחוסר שקט, מקומות גדולים  והומי אדם הם קו אדום עבורי. בסיטי סנטר הרגשתי בבית.

חגית הורנשטיין  ושלי גנדל (צילום:תצלומים: דור אהרון, שלי גנדל)
חגית הורנשטיין שלי גנדל (צילום:תצלומים: דור אהרון, שלי גנדל)

 

משקאות חורף מקוריים (צילום:תצלומים: דור אהרון, שלי גנדל)
משקאות חורף מקוריים (צילום: תצלומים: דור אהרון, שלי גנדל)

 

ספתח של בוקר. CoffeeStation תצלומים: דור אהרון, שלי גנדל
סיפתח של בוקר. CoffeeStation תצלומים: דור אהרון, שלי גנדל

 מה ביבי היה אומר על קפה פיסטוק?

 אז מה צריך אדם בשביל לפתוח את הבוקר? התשובה: קפה טוב, ממון לשופינג ומקום שיקי לבזבז.  את הבוקר פתחתי ברשת CoffeeStation בקומת הכניסה בסיטי סנטר. לא תאמינו אבל קפה טעים ביום קר מאד יכול להשאיר חותם לחיים. קפה בתערובות של פיסטוק, וניל, מוקה ושוקו עם קצפת איכותית שלא טעמתי מעולם. לצידו  חיכו כמו כפפה ליד, כריכים טעימים ביותר. ארבעה סוגים: סקנדינבי (סלט טונה, עגבניה, מלפפון חמוץ ומיקס חסות), נורבגי (סלמון מעושן, גבינת שמנת, בצל ירוק ומלפפון), בלגי (מיונז הולנדי, גבינת גאודה, ביצה קשה, עגבניה ומיקס חסות) וכריך ים תיכוני (גבינה בולגרית על ממרח עגבניות, אנטיפסטי, נבטים ומגוון חסות). את הכריכים ניתן לבחור מאחד משני סוגי הלחמים: בייגל אמריקאי מיובא מניו יורק ולחם רוסטיק. הכריכים טריים ונעשים במקום לפי הזמנה.

CoffeeStation החלה את דרכה בשנת 2012 בסניף הראשון ברחוב אבן גבירול בתל אביב. כיום הרשת מונה שניים עשר סניפים ברחבי הארץ ושלושה סניפים נוספים בהקמה. קופיסטיישן מובילה עולמית בתחום הלאטה ארט (ציורי קפה) והיא קהילת הקפה השנייה הכי נעקבת בעולם באינסטגרם. הרשת המתמחה בקטגורית משקאות חורף מקוריים, משיקה בימים אלו סדרת משקאות חדשים בטעמים וניל פיסטוק ושוקו נוגט המתאימים לימים הקרים ועשויים מחומרי גלם מובחרים ובלעדיים המוכנים על המקום עם הזמנת הלקוח. וכן כריכים חדשים.

אווירת חג. סיטי סנטר (צילום: רותם כבסה)
אוירת חג. סיטי סנטר (צילום: רותם כבסה)

 

ארנק עור. ארנקי המושבה (צילום: רותם כבסה)
ארנק עור לגבר. ארנקי המושבה (צילום: רותם כבסה)

רטרו סטייל

אחרי  סיפתח כזה מהמם, שום דבר לא יכול היה לעצור אותי.  היעד: מתנות לימי הולדת, נעליים, סוודר, בגדים חמים לילדים וכיסוי חדש לפלאפון. אפשר לומר שעמדתי במשימה. כך למשל: לרשת הוניגמן ולי יש רומן ארוך טווח. הוא החל בילדות, אי שם בנהריה. רשת שמבינה בקווי המתאר של הגוף הישראלי הן לנשים ולילדים.

קולקציית חורף 2017 בהוניגמן ממש מהפנטת.  תזמנתי לפחות שעה וחצי בבחירת שמלות פוטר לביתי איה, מעיל בצבע האהוב עליי; סגול חציל,  מכנסיים מעוצבים לאסף בני הקטן, והרבה סריגים מושקעים שמזכירים לי ילדות בספר סריגה. כן אני בעד רטרו!, מאוהבת בבגדי ילדים שמזכירים לי שילדים הם רק ילדים. סניף הוניגמן, בסינטי סנטר שומר על הכבוד הזה.

הוניגמן מביאה את המגמות האופנתיות העולמיות ללקוחה הישראלית תוך שמירה על השפה העיצובית של הבית ועם הרבה סטייל בדגש על ערך הנשיות. החורף הזה מתמקדת הוניגמן בקו התפר שבין "נשי" מול "גברי" כאשר לאופנה חלק חשוב בזיהוי, דרך הדגשת קווי מתאר של הגוף, גזרות ייחודיות, צלליות וטקסטורות מעניינות. כחלק מהשיח המגדרי הוניגמן עיצבה חליפות "גבריות" שרחוקות מהגוף ומעניקות מראה מחויט, אלגנטי ומדויק לצד פסי סיכה מחויטים. בנוסף הוניגמן יצקה אופי צבאי לקבוצת פריטים זו אך עדיין שומרת על הנשיות. הבדים הינם צמריים, עבים בשילוב צבעי חום וזית ומשחקים של משבצות.

ילדות אמיתית. קולקציית חורך בהוניגמן (צילום: רותם כבסה)
ילדות אמיתית. קולקציית חורף בהוניגמן (צילום: רותם כבסה)

 

ילדות מספרי סריגה. הוניגמן קידס סיטי סנטר (צילום: רותם כבסה
ילדות מספרי סריגה. הוניגמן בסיטי סנטר (צילום: רותם כבסה

עוד בקולקציה גזרות רטרו שמחזירות את הלקוחות לשנות ה-80 בדגש על הצבע השחור, הדגשת כתפיים חשופות, מותן גבוהה, בדי קטיפה ובדים מבריקים שמושכים את העין ואף שילובים מעניינים של טקסטורות המעניקים נפח אופנתי למראה מנצח. בנוסף הצבע הלבן ממשיך את דרכו גם בחורף לצד פריטים בצבעוניות אפורה על כל גווניה כאשר ניתן למצוא ז'קטים מחויטים, סוודרים צ'אנקי, שכמיות מלטפות ושמלות סוודר באורך מידי. מגמה נוספת שלא ניתן להתעלם ממנה היא המגמה הספורטיבית שמשתלבת בקולקציה כמו שמלות טי שרט גדולות (אוברסייז), קפוצ'ונים בגימור שרוכים מודפסים, מכנסי גומי קלילים ונוחים, טופים בשילוב רשתות וטייצים בעלי חיתוכים מחמיאים.

את ההשקה ארגנה חגית הורנשטיין מנהלת יחסי הציבור של סיטי סנטר Outlet בשיתוף עם שלי גנדל ממשרד וייב Vibe תקשורת מנהלת יחסי הציבור של רשת CoffeeStation.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות