fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גבירותי ורבותי, קבלו את הנערה מהקפטריה

לי גורל מקרית ביאליק עבדה בקפטריה של תיאטרון הצפון וחלמה לכבוש את הבמה. בסוף השבוע זה יקרה עם ההצגה "פרח השכונות" שתעלה בתיאטרון בקרית חיים
צילום: יוסי צבקר
לי גורל (צילום: רדי רובינשטיין)
לי גורל (צילום: רדי רובינשטיין)

לצד השחקנים הוותיקים והמוכרים בהצגה המקורית של קובי אוז, "פרח השכונות", אשר תעלה בים שבת (5.10) בערב בתיאטרון הצפון, תופיע גם שחקנית צעירה ילידת הקריות, שעד לאחרונה התגוררה בקרית ביאליק.

מלבד החן הכובש שבולט בן רגע במהלך השיחה עם לי גורל, שחקנית תיאטרון באר שבע, רק בת 27, היא ניחנה בכישרון טבעי למשחק. הכישרון, מתברר, בלט אצלה עוד בגיל צעיר והוגשם גם במגמת הקולנוע והתיאטרון של אורט קרית ביאליק.

"בין היתר העלינו בבית הספר אופרת רוק מקומית בשיתוף עם חטיבת הביניים דפנה", היא מחייכת, "אני קיבלתי את התפקיד הראשי וכל כך התרגשתי. המשחק תמיד היה בתוכי. כשזה שם, אתה לא יכול להתעלם מזה".

ימי הפיטר פן
גורל אמנם לא משחקת באחד התפקידים הראשיים ב"פרח השכונות" אבל מבחינתה זוהי בהחלט פריצת דרך מרגשת, לאחר שאת שנותיה האחרונות השקיעה במרץ רב בלימודים בבית הספר לתיאטרון ע"ש גודמן בנגב. לאחר מכן השתלבה בתיאטרון באר שבע ממנו יצאו שחקנים בולטים וידועים.

עבורה לעלות עם ההצגה כאן, בקריות, זוהי סגירת מעגל, לא פחות. "כתלמידה עבדתי בקפטריה של תיאטרון הצפון, ותמיד חלמתי במהלך המשמרות, שיום אחד אזכה לעמוד על הבמה הזו בתור שחקנית מן השורה", היא מספרת, "אני זוכרת שיום אחד לפני כניסת הקהל, אחת השחקניות מהמחזמר 'זוהר' ניגשה אל בנות הקפטריה בהיסטריה וביקשה לשאול חזייה כי היא שכחה את שלה בבית והיא לא יכלה לעלות לבמה. הייתי אז בת 16 ומחזות זמר היו האוויר שלי, עוד מאז שישבתי בקהל של ההצגה 'פיטר פן' מתחת לחנוך רוזן המעופף. הייתי כל כך גאה ושמחה שיכולתי להשאיל לשחקנית אמיתית את החזייה שלי. בזמנו הדבר הקטן והדבילי הזה היה נראה לי כל כך גדול, איך תרמתי את חלקי הקטן כדי שהמחזמר בתיאטרון יצליח. בשבילי זו סגירת מעגל להגיע לשם מחר לא בשביל להגיש בקפטריה אלא כדי לעלות על הבמה".

כתבה: קארין רוזקובסקי

הסיפור המלא יתפרסם מחר (4.10) בעיתון "הד הקריות"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות