fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"באמת, למה לא בקריות?"

השחקן נאור זילברמן , המוכר מסדרות הטלוויזיה דני הוליווד, רמזור, והאי, חי ב-11 השנים האחרונות בתל אביב, אבל לרגע לא שוכח מאיפה הוא בא, קרית אתא. עכשיו, הוא חוזר אלינו כדי ללמד משחק את ילדי הקריות: "זו סגירת מעגל שמאוד מרגשת אותי" הוא אומר "אני באתי מפה ולי לא היה איפה ללמוד את זה בקריות"
"אני תמיד אהיה קרייתי". נאור זילברמן (צילום: אביטל פלצ'י-פלג)
"אני תמיד אהיה קרייתי". נאור זילברמן (צילום: אביטל פלצ'י-פלג)

שבוע אחרי שנאור זילברמן, עוד מעט בן 35, סיים את הלימודים בבית צבי, צלצלו וביקשו ממנו להגיע לאודישנים של הסדרה "דני הוליווד". הוא נפגש עם יואב צפיר, קרא את הטקסט ומיד התקבל. ולא, זה לא עובד ככה בדרך כלל, אבל לזילברמן יש את המשהו המיוחד הזה, אבק הכוכבים איתו נולד, שלא מאפשר להתעלם ממנו. הוא יפה תואר, למרות שהוא מנסה להתנער מתדמית הילד היפה, הוא חכם ורגיש, ובעיקר, הוא משלנו, מהקריות.

"הייתי ילד שמן, אבל מפוצץ בביטחון עצמי, אחד שעושה הרבה בלגן ושטויות בבית הספר", הוא מספר, "מיד ידעתי שאהיה שחקן, מכיתה ב' אמרתי את זה. היו מקצועות שלמדתי בבית הספר ושאלתי את עצמי למה אני צריך את זה, הרי אהיה שחקן. הייתי תלמיד טוב, אבל עשיתי הרבה צחוקים והרבה שטויות. הייתה לי ילדות מדהימה, כיפית מאוד עם מלא חברים. המשפחה שלי היא עוטפת ואוהבת בכמויות".

כשהשתחרר מהצבא ירד לאילת והשתלב בצוות הווי ובידור במלונות הילטון מלכת שבא והנסיכה. "זו הייתה אחת התקופות היפות בחיי", הוא אומר, "היינו עובדים כמו חמורים, מהבוקר עד הלילה על הרגליים, הפעלות בוקר, הפעלות בריכה, משחק, הצגות, אבל תקופה מדהימה. פה הבנתי שאין סיכוי ללכת למקום אחר והבנתי שאהיה רק שחקן.

התחלתי לברר איפה לומדים וכשחזרתי מאילת התערבתי עם אבא שלי ואמרתי לו שאעבור את האודישן ואתקבל לבית צבי. עברתי את האודישן. אחי עומר עבד עלי שלא התקבלתי. הייתי בבריכה בתל אביב כשהמכתב הגיע לבית ההורים בקריות, והוא עבד עלי. כשהייתי כבר עם דמעות בעיניים, והוא סיפר לי את האמת, מהצרחה שנתתי, עף לי הטלפון כמעט לתוך המים". זילברמן החל ללמוד משחק בבית צבי, ולמרות הקושי, הצליח ליהנות מכל שנייה.

לפני כחודשיים צלצלה לזילברמן חברה, לשאול אותו איפה בנה יכול ללמוד משחק מול מצלמה. זילברמן התחיל לברר ואז נפל לו האסימון.

"הבנתי שאין באמת סדנה כזו, ואם יש, זה קורה או בחופש הגדול או במהלך חופשת פסח, אבל לא במהלך השנה. הייתה לי הארה. חשבתי למה שאני לא אעשה את זה, הרי למדתי הרבה שנים, השתתפתי בעצמי בהמון סדנאות. התיישבתי על המחשב והתחלתי לכתוב מערך שיעורים וזה יצא בארבע דקות".

זילברמן חבר לסוכנת הילדים והנוער שירלי פוטרמן והציע לה לפתוח סדנאות למשחק מול מצלמה לילדים. השניים החליטו לפתוח את הסדנאות ביחד וההיענות הייתה עצומה.

"הבנתי שזה משהו שחסר. קיבלתי המון הצעות בפייסבוק ואנשים שאלו למה אני לא עושה משהו בקריות. שאלתי את עצמי 'באמת, למה לא בקריות?' הרי אני משם ואני תמיד אהיה קרייתי, אני חי בתל אביב 11 שנה,  אבל כל מי שאני וכל מה שעוצבתי להיות, זה בקרית אתא. אני מזהה קרייתים בתל אביב בשניות. אני גם תמיד אומר שאני מקרית אתא. אני יכול לייפות את זה ולהגיד שאני מגבעת טל, אבל לא, גדלתי במרכז קרית אתא וזה מה שעושה שחקן לאותנטי ואמיתי".

הסיפור המלא מחר ב: "הד הקריות"

"אני תמיד אהיה קרייתי". נאור זילברמן (צילום: אביטל פלצ'י-פלג)
"אני תמיד אהיה קרייתי". נאור זילברמן (צילום: אביטל פלצ'י-פלג)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות