fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עשור למעגל נשים קריות

גילת חזות. צילום: גלית גאשי
גילת חזות. צילום: גלית גאשי

מעגל נשים קריות מציין  עשר שנים לפעילותו בכל תחומי החיים בקריות ומסמן את המטרות החדשות שהציבו פעילות הארגון לשנת 2017.

מעגל נשים הינו ארגון התנדבותי, בינלאומי, א-פוליטי שהוקם בשנת 1959 באנגליה על ידי נשות חברי שולחן עגול, משם הופץ ברחבי העולם וכיום חברות בארגון כ-35,000 נשים מ-40 מדינות. בישראל הוקם הארגון בשנת 1990, וכיום פועלים בישראל עשרים מעגלי נשים בהם חברות כ-300 נשים. במעגל נשים קריות חברות 18 פעילות ובראשו עמודת גילת חזות, 47, מקרית מוצקין "העשייה שלנו היא מתמדת בכל תחומי החיים" אומרת חזות "אנחנו עושות פעילות בקרב ניצולי שואה, אקי"ם, סלי מזון לנזקקים, נערות סיכון ועוד הרבה".

גילת חזות. צילום: גלית גאשי
גילת חזות. צילום: גלית גאשי

פעילות המעגל ערכו גם חגיגות בר מצווה לילדים עולים מאתיופיה וכל חג חנוכה הן עושות כבר כמסורת ורוכשות הצגה או סרט לכל ילדי המועדוניות בקריות. "כולנו מתנדבות וכל אחת מצליחה למצוא את הזמן להתנדב" אומרת חזות, בעצמה אימא לשני ילדים "הצטרפתי למעגל נשים קריות כי ההתנדבות זה משהו שבער בי כל הזמן".

מדי חודש עורכות הפעילות ישיבה שבה מתקבלות ההחלטות על הפעילויות שעליהן ישימו דגש, ישיבות שנערכות כל פעם בביתה של מתנדבת אחרת כי למעגל נשים קריות אין אפילו משרד. עיקר המימון של הפעילות מגיע מערב התרמה ובהלך השנה הן נאלצות להסתפק בתרומות ולעיתים רחוקות למענק סמלי מאחת הרשויות המקומיות. השנה הצליחו נשות מעגל נשים קריות למכור כ-1500 כרטיסים ל-16 אולמות הקולנוע גלובוס מקס בקריון והכסף ישמש אותן למימון פעילותן השנתית.

השנה מתכננות הפעילות לשפץ באופן יסודי את היחידה  למניעת התמכרויות בקרית אתא ובכדי לחסוך בעלויות הן רתמו למשימה גם את הבעלים שלהן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות