fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עסו לנו אימון

"חמי ממריץ את הדם באימון ואחר כך מגיעים להירגע אצלי". בועז גרינשפן מקרית ביאליק וחמי ליבנה מחיפה מציעים אימוני כושר שונים מכל מה שהכרתם עד היום
מוצר איכותי ללקוח תחת קורת גג אחת. גרינשפן וליבנה [צילום: דורון גולן]

 

טרנד הבריאות והכושר של העשורים האחרונים הוא כבר עובדה מוגמרת, ובכל זאת שני מאמני כושר החליטו להמציא את הגלגל וליצור מערך אימונים אישיים, שאחרי כל אימון מקבל המתאמן עיסוי להרפיית השרירים. בועז גרינשפן (43) מקרית ביאליק הכיר את חמי ליבנה (27) מחיפה, כשהיה כבר מאמן כושר ותיק. אחרי תקופה של עבודה משותפת באחד מחדרי הכושר באזור, החליטו לפתח שיטה.

מוצר איכותי ללקוח תחת קורת גג אחת. גרינשפן וליבנה [צילום: דורון גולן]
מוצר איכותי ללקוח תחת קורת גג אחת. גרינשפן וליבנה [צילום: דורון גולן]
אז איך זה עובד? האימונים מתבצעים בביתו של גרינשפן בקרית ביאליק, במרפסת הגג המקורה. אחרי ששני מאמני הכושר מוציאים את המיץ למתאמן, הוא נכנס לחדר העיסויים, ונרגע בזמן שגרינשפן מעסה את השרירים שעבדו שעות נוספות.

"הרעיון צץ לי בראש, כי זה לא משהו שקיים כרגע בשוק", אומר גרינשפן, "חמי ממריץ את הדם באימון ואחר כך מגיעים להירגע אצלי". ליבנה מוסיף: "יש לנו הזדמנות לתת ללקוח את הכל ביחד. היום אימונים אישיים ועיסוי עולים הרבה כסף. אנחנו מציעים חבילה אחת ללקוח, בתוכה יש לו הכל. יש לו הזדמנות לקבל מוצר איכותי תחת קורת גג אחת. אנו רוצים ליצור פה מצב, שמי שמגיע ידע שהוא שם את הגוף שלו בידיים הנכונות וזה ישתלם לו כלכלית".

הכתבה המלאה ביום שישי הקרוב בעכבר פלוס המצורף להד הקריות. למהדורה הדיגיטלית לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות