fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עמית קדוש מקרית אתא מצטיין מח"ט

הוא התגייס לחיל ההנדסה הקרבית בעקבות מבצע צוק איתן והוא לא מתחרט. "עשיתי פעילויות מאוד מעניינות, יש פה הווי מטורף ומשפחתי ובסך הכל היה לי שירות מדהים"
עמית קדוש, מצטיין מח"ט 188. צילום: דו"צ
עמית קדוש, מצטיין מח"ט 188. צילום: דו"צ

כחצי שנה לפני שחרורו משירות סדיר, נבחר סמ"ר עמית קדוש מקרית אתא למצטיין מח"ט של חטיבה 188. קדוש משרת במחלקת הסיור של גדוד 605 של חיל ההנדסה הקרבית אליו התגייס בעקבות מבצע צוק איתן.

"ראיתי מה שהחיל הזה עשה במבצע צוק איתן, וכשהתגייסתי סימנתי את חיל ההנדסה כחיל שאליו אני רוצה להגיע", הוא סיפר השבוע, "עניין אותי כל הקטע של להוביל כוחות לזירת לוחמה, כל מה שקשור לחבלה ונטרול מטענים, בעיקר עניין אותי כל מה שקשור להתעסקות עם חבלה".

עמית קדוש, מצטיין מח"ט 188. צילום: דו"צ
עמית קדוש, מצטיין מח"ט 188. צילום: דו"צ

קדוש מספר שהוריו העדיפו שיתגייס לחיל האוויר או לחיל הים, "אבל היום הם כבר השלימו עם הבחירה שלי", הוא צוחק ומספר כי מרבית חבריו העדיפו לעשות את השירות הצבאי בתפקידים לא קרביים. קדוש לקח חלק בפעילויות מבצעיות במהלך השירות, והוא אומר: "מחלקת הסיור שונה במעט משאר הפלוגות, כי בנוסף לתעסוקה השוטפת, אנחנו עוסקים גם בסיור, יציאה לשטח לפני הכוחות לבדוק צירים, הכוונת אש ועוד".

על השירות עצמו הוא אומר: "זה הכי מעניין שאפשר למצוא, במיוחד בחיל ההנדסה, שמשלב בתוכו גם את מקצועות החי"ר. עשיתי פעילויות מאוד מעניינות, יש פה הווי מטורף ומשפחתי ובסך הכל היה לי שירות מדהים".

קדוש נבחר למצטיין מח"ט לאחר שניהל את המחלקה בקו מבצעי והגיע להישגים מבצעיים גבוהים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות