fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית קרית מוצקין תשלם 150 אלף שקלים פיצוי לאשה שמעדה על מדרכה

עו"ד ליאור לוי. צילום: יח"צ
עו"ד ליאור לוי. צילום: יח"צ

עיריית קרית מוצקין תשלם פיצויים בסך של 150 אלף שקלים לאחר שנתבעה בבית המשפט השלום קריות על ידי תושבת חיפה, 63, שמעדה ונפצעה לפני שש שנים כתוצאה ממפגע במדרכה עליה הלכה.

עו"ד ליאור לוי. צילום: יח"צ
עו"ד ליאור לוי. צילום: יח"צ

התובעת, שיוצגה על ידי עורך הדין ליאור לוי, עבדה בקרית מוצקין כמטפלת בילדים, ובמהלך יום עבודתה עברה במעבר חצייה ברחוב שפרינצק בעיר. היא נתקלה עם רגלה בשפת הכביש, שהייתה גבוהה במיוחד, מעדה ונפלה על כתפה. משגברו כאביה, הגיעה לבית החולים רמב"ם, שם אבחנו הרופאים שבר בכתף וקרע בגיד יד ימין, שהיא היד הדומיננטית.

בתביעה שהוגשה למוסד לביטוח לאומי הוכרה התובעת כנפגעת תאונת עבודה ואושרו לה מאה אחוז נכות למשך 14 חודשים ו- 20 אחוז נכות לצמיתות. התובעת דרשה באמצעות עורך דינה לקבל פיצויים מהעירייה בטרם פנתה לבית המשפט אולם לא נענתה.

בכתב התביעה נטען כי העירייה נושאת באחריות מלאה לתאונה והתנהלותה הרשלנית כעירייה סבירה ואחראית גרמה לתאונה ולנזקים לתובעת. בהסכם פשרה שקיבל תוקף של פסק דין על ידי השופטת פנינה לוקיץ', הוחלט כי עיריית קרית מוצקין תשלם פיצויים בסכום כולל של 150 אלף שקלים לתובעת ולביטוח הלאומי.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות