fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית קרית מוצקין החלה לרשום דוחות לנהגים ברחובות הסמוכים לרבמ"ד

מדחנים ברחוב דולצ'ין בקרית מוצקין. צילום: דורון גולן
מדחנים ברחוב דולצ'ין בקרית מוצקין. צילום: דורון גולן

ימי החסד שניתנו לנהגים שחנו ברחובות הסמוכים לרבמ"ד הגיעו לסיומם ועיריית קרית מוצקין החלה ברישום דוחות לנהגים אשר חונים יותר משעתיים. עד כה נרשמו כבר מאות דוחות לנהגים אשר לא הפנימו את הסדרי החנייה החדשים.

העירייה בונה סמוך לרבמ"ד את מבנה העירייה החדש וכחלק מהשינויים בסביבה הוחלט כי החנייה ברחוב דולצ'ין, בחלקו האחורי של הרבמ"ד, ובסמוך לו וכן ברחבת העירייה החדשה,תוגבל לשעתיים בלבד, באמצעות תו החנייה העירוני או אפליקציית חנייה. במהלך השבועות האחרונים ערכה העירייה מסע הסברה בקרב הנהגים ולקוחות הרבמ"ד על הסדרי החנייה החדשים על פיהם מוגבלת החניה לשעתיים בלבד.

מדחנים ברחוב דולצ'ין בקרית מוצקין. צילום: דורון גולן
מדחנים ברחוב דולצ'ין בקרית מוצקין. צילום: דורון גולן

כחלק ממסע ההסברה שמה העירייה מודעות על המכוניות החונות ואף חילקה תוי חניה בכדי לעזור לנהגים להימנע מדוחות חנייה בסך מאה שקלים וזאת עד לכניסתם לפעולה של המדחנים. עם זאת, חלק מהנהגים והלקוחות שמגיעים לרבמ"ד לא הפנימו את הסדרי החנייה החדשה ומאז כניסת המדחנים לפעולה נמסר על מאות דוחות שנרשמו.

עם זאת, יש לציין כי החנייה בחלקו הקדמי של הרבמ"ד ועל הגג היא עדיין בחינם ואינה מוגבלת בזמן שכן הרבמ"ד הינו עסק פרטי ואזור החנייה שלו הוא בחינם. מאז החלו רישום הדוחות עוקבת הנהלת הרמב"ד אחר תנועת הלקוחות בכדי לאתר האם נגרמת פגיעה כלכלית. עוד נודע כי הנהלת הרבמ"ד מתכוונת לשדרג את חניית הגג במקום על מנת להעניק ללקוחות אפשרות נוחה יותר לחנייה בחינם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות