fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית קרית ביאליק תבדוק את אירועי יום העצמאות

עיריית קרית ביאליק תערוך בדיקה של אירועי מסיבת יום העצמאות העירונית, בעקבות תלונות של תושבים רבים שטענו לדוחק, רמיסת אנשים ואף סכנת חיים באזור הכניסה והיציאה אל השטח שבו נערכו האירועים.

במתחם שבו נערכו האירועים הוצבו שתי נקודות שבהן הייתה כניסה ויציאה של החוגגים הרבים שהגיעו. בשלב מסוים של האירועים, בעת שראש העירייה, אלי דוקורסקי, נשא נאום, נוצר לחץ אדיר של חוגגים והמארגנים בסיוע המשטרה נאלצו לסגור את אחת הנקודות מה שהוביל ללחץ אדיר של הקהל על הנקודה השנייה.

בעמוד הפייסבוק של העירייה שטחו התושבים את טענותיהם בהם "היציאה מהמתחם הייתה נוראית. אנשים נרמסו, תינוקות בכו, אנשים טיפסו לעבור מעל לעגלות. זה היה נורא". וגם "למזלנו לא קרה אסון בחגיגות העצמאות, ארגון האבטחה היה לקוי איך זה שלארק כזה נכנסים אלפי אנשים ויש רק שתי כניסות ויציאות".

גם דוקורסקי התייחס לאירועים בעמוד הפייסבוק וכתב כי העירייה תקיים ישיבה להפקת לקחים. בתגובה לאירועי יום העצמאות נמסר מהעירייה: "אנו מודים לקהל העצום והרב שבא לחגוג עמנו את יום עצמאותה ה-70 של מדינת ישראל ומצטערים בפני אלה שלא התאפשרה כניסתם למתחם בשל ריבוי החוגגים , שבאו לראות את מיטב זמרי ישראל מלהיבים, משמחים ומרקידים את תושבי קריית ביאליק: סטטיק ובן אל, עדן בן זקן, עומר אדם, שלישיית מה קשור ונתן דנילוב שלנו. תודה ללהקות המקומיות המקסימות שהן מקור גאוותנו. תודה לכל עובדי העירייה וכוחות הביטחון שהובילו את הפרויקט המורכב והאחראי של חגיגת יום העצמאות בקריה. תודה לאלפים שפרגנו על המיילים, הודעות הווטסאפ והמפגש פנים אל פנים, תודה גם לאלה שהעבירו הערות להמשך. נמשיך להביא לתושבי קריית ביאליק את מיטב הזמרים והאומנים ובמקביל נלמד ונפיק לקחים. הכל בשבילם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות