fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית קרית אתא נערכת להכנת תכנית אב לספורט

תוכנית אב לספורט (צילום: רפי עשור)
תוכנית אב לספורט (צילום: רפי עשור)

עם התפתחות העיר והגידול העתידי במספר התושבים, הוחלט על הכנת תוכנית אב אסטרטגית ורב שנתית התואמת את הנחיות משרד הספורט, לשנים 2015 – 2025. תכנית האב היישובית לספורט, נועדה לחולל שינוי ע"י תכנון מושכל של כלל פעילות ומשאבי הספורט והחינוך הגופני בעיר. ריכוז המידע והתכנון, יאפשר מיפוי וראייה רחבה וכוללת של מצב הספורט בעיר, הצרכים, היעדים ואפשרויות התכנון והיישום. המטרה העירית העומדת בבסיס התכנית הינה הגדלת פעילות הספורט בעיר , כך שבשנים הבאות יגדל מספר התושבים אשר יעסקו במגוון תחומי ספורט.

תוכנית אב לספורט (צילום: רפי עשור)
תוכנית אב לספורט (צילום: רפי עשור)

התוכנית הייחודית והמקיפה תכלול פיתוח תכניות בתחום הספורט העממי והתחרותי כולל הקמת מבני ספורט בעיר, מתקני ספורט, קידום ענפי הספורט השונים ומגוון הפעילויות הספורטיביות במסגרות החינוך הפורמליות והבלתי פורמליות כמו גם קיום אירועי ספורט, תוך המשך עידוד אורח החיים הבריא והמקיים בקרב תושבי העיר.

במסגרת התכנית בוצע סקר צרכים מקיף הכולל בקשות וציפיות של תושבי העיר לקידום הספורט העממי וההישגי וקידום אורח חיים בריא ופעיל. במקביל הוקמו ועדות היגוי מרכזיות אשר ירכזו את הנתונים ויגדירו יעדים ומטרות.

ראש עירית קרית אתא יעקב פרץ:" התוכנית מעניקה לרשות את הכלים  להמשיך ולפעול באופן מסודר תוך ארגון יעיל של מערך אספקת שירותי ספורט ופנאי לתושבים כחלק מהשירותים העירוניים הניתנים לתושב. התוכנית מבוססת על שיתוף הציבור ואיתור ציפיותיו בתחום הפעילות הגופנית והספורט במטרה לתת מענה מיטבי לתושב גם בתחום הספורט"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות