fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שחייני איל"ן חיפה בלטו באליפות ישראל

אליפות החורף של ישראל בשחייה לנכים התקיימה ביום ראשון במועדון איל"ן חיפה בקרית חיים. שחייני המועדון ובראשם ענבל פיזרו גרפו מדליות רבות
מועדון איכותי. איל"ן חיפה עם המאמן יעקב בייננסון (מלפנים)
מועדון איכותי. איל"ן חיפה עם המאמן יעקב בייננסון (מלפנים)

 

ביום ראשון התקיימה במרכז הספורט של איל"ן חיפה אליפות החורף הארצית בשחייה. בתחרות השתתפו שחיינים מבית הלוחם ת"א, בית הלוחם חיפה, איל"ן ספיבק ר"ג, איל"ן חיפה, מודיעין ומכבי וייסגל רחובות.

התחרות נקראה על שמו ולזכרו של מנכ"ל איל"ן חיפה לשעבר, עוזי פרלה ז"ל, שהלך לעולמו בשבוע שעבר לאחר מחלה קשה. פרלה ניהל את מרכז איל"ן חיפה במשך 30 שנה.

בתחילת התחרות נאמו מנכ"ל אילן חיפה שחר פרקיס, המאמן הלאומי יעקב בייננסון והשחיינית הפאראלימפית ענבל פיזרו, שגם הם שייכים למרכז הספורט של איל"ן חיפה ונשאו דברים לזכרו של פרלה.

ענבל פיזרו השחיינית הפאראלימפית המובילה, אשר השתתפותה באולימפיאדת  ריו מובטחת וכן תייצג את ישראל באליפות אירופה, שתתקיים בשבוע הראשון של מאי, השתתפה בתחרות וגרפה מדליות זהב בכל משחה בו השתתפה. בנוסף השתתפו בתחרות ממועדון איל"ן חיפה: מור מסרי, מרק מליאר, יוליה גורדיצ'וק, איאד שלבי אראל הלוי.

מרק מליאר קיבל גביע והוכתר כשחיין מצטיין, גם ורוניקה גירנקו הוכתרה כשחיינית מצטיינת, שניהם מאיל"ן חיפה. בנוסף הצטיינו יואב ולינסקי מבית הלוחם ת"א ואיציק ממיסטבלוב מאיל"ן ספיבק ר"ג. גם הם ייצגו את ישראל באליפות אירופה. יצוין כי כל השחיינים שיפרו את שיאיהם האישיים.

בתום התחרות התקיים טקס חלוקת מדליות לזוכים במקומות הראשונים. את המדליות חילקו מנכ"ל ההתאחדות ד"ר רון בולוטין, יו"ר ועדת השחייה פיטר פיזרו ומנכ"ל איל"ן חיפה שחר פרקיס.

 

 

 מועדון איכותי. איל"ן חיפה עם המאמן יעקב בייננסון (מלפנים)
מועדון איכותי. איל"ן חיפה עם המאמן יעקב בייננסון (מלפנים)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות