fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר במסר תקיף לאוהדים

"אם הקהל ימשיך להקניט את טאלב טואטחה אני עוזב את מכבי חיפה בסוף העונה". מעולם לא שמענו את נשיא מועדון כדורגל מכבי חיפה מתבטא בצורה כזו. שחר אמר את הדברים במסיבת עיתונאים שקיימה הקבוצה לפנות ערב באצטדיון סמי עופר
אצטדיון סמי עופר (צילום מסך אתר האצטדיון)
אצטדיון סמי עופר (צילום מסך אתר האצטדיון)

מסיבת העיתונאים הראשונה לעונה החדשה שקיימה הערב מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר לא אכזבה.

עוד לפני שהושלמה בניית הסגל כבר עתה ישנם המון נושאים לא פתורים במועדון וסקרנות מאוד גדולה לקראת העונה הקרובה. אבל ההצהרה הכי משמעותית שקבלנו הייתה דווקא מכיוון מפתיע מאוד.

כשנשאל הבעלים יעקב שחר לגבי הסכסוך של הקהל עם טאלב טואטאה ירה נשיא המועדון: "אם הקהל ימשיך להקניט את טאלב אני עוזב את מכבי חיפה בסוף העונה". הבעלים מאוד לא אוהב שהנושא הקיים עדיין נמצא באוויר והוסיף: "קהל שפוגע בשחקן שלנו פוגע למעשה במועדון ובי באופן אישי".

שחר הוסיף ואמר: "עוד לא השלמנו כמובן את הסגל אבל בלי קשר אנחנו מועדון גדול בישראל וכמו בכל עונה אנחנו רצים לכל התארים". לגבי הקפטן יניב קטן שפורש הוסיף: “בסיטואציה שנוצרה יניב החליט שהוא לא רוצה את המעמד המיועד לו וכאשר החליט על פרישה כבדתי את החלטתו אבל אני מדגיש שוב, אנחנו ניסינו להשאירו".

בניון, שחר וסטנייבץ במסיבת העיתונאים (צילום: איסר רביץ)
בניון, שחר וסטנוייבץ במסיבת העיתונאים (צילום: איסר רביץ)

מעבר לאמירה הבומבסטית היו דמויות מעניינות נוספות. המאמן החדש אלכסנדר סטנוייביץ' וכמובן הקפטן החדש-ישן יוסי בניון. המאמן הסרבי דיבר על כך כי הוא מרוצה מרמת המועדון ואיכויותיו: "קל יהיה לדבר על אליפות, אבל קודם צריך לבנות קבוצה צעד אחר צעד". הוא דוגל בכדורגל אטרקטיבי ויפה לעין וזו לא פחות חשובה לטעמו מההישגים. בנוגע לקפטן הפורש אמר: “אני עוקב אחר הקבוצה זמן מה והחלטתי לפתוח דף חדש ולשנות דברים, אני מכבד את קטן ויודע מה הוא עשה למען המועדון ולכן רציתי להיות אתו כנה. לגבי שילוב צעירים הוסיף: “מי שמכיר אותי יודע את העבר שלי עם צעירים ויודע מה השקפתי, ברגע שאני מאמין בשחקן צעיר הוא יוכל לשחק גם בדרבי וגם במשחק על האליפות, לא מפחד לשלב צעירים", אמר המאמן שכבר אימן את נברת סרביה עד גיל 19.

החלק הפיקנטי של מסיבת העיתונאים היה הקפטן החדש יוסי בניון. הקשר שחזר לאחר 12 שנים באירופה התרגש לחזור לקבוצה ממנה עזב ככוכב הכי גדול בארץ. "מבחינתי זה זמן נכון לחזור לישראל כי פה זה הבית. כרגע אני נהנה מכל רגע ואני מאמין שנצליח כקבוצה ונהיה מאוחדים. חזרתי בגלל הקהל. הייתי מופתע מאהבה שעוטפים אותי ואני יכול להבטיח שבכל משחק שאעלה על כר הדשא אתן 100 אחוז ואקווה שזה יספיק. התפקיד שלי הוא לא רק על הדשא אלא גם מחוצה ואשתדל לתרום את כל מה שאני יודע." בנוגע למבקרים הוסיף: “זכותו של כל אחד להביע דעה, לא חשבתי שאחזור אבל הנה אני פה. אז לקחתי החלטה ומה שלא יהיה אף אחד לא יוכל לקחת ממני את שעשיתי עד היום זה בטוח". ומה לגבי הנבחרת? "דבר מיוחד בשבילי, מקווה לקבל את ההזדמנות ואכבד כל החלטה".

אצטדיון סמי עופר (צילום מסך אתר האצטדיון)
אצטדיון סמי עופר (צילום מסך אתר האצטדיון)

בקבוצה ישנו צפי של מכירת 12,000 מנויים לעונה הקרובה ובימים האחרונים עלה אתר של האצטדיון אשר באמצעות טכנולוגיה תלת מימד ניתן לבחון מיקומים שונים באצטדיון ולבחון את האפשרויות. הצפי שב-24.8  ניתן יהיה להשתמש כבר במתחם המפואר אבל עד אז הקבוצה תשחק את משחקי גביע הטוטו באצטדיון בנתניה.

בקבוצה בוחנים מספר מועמדים לתפקיד הקשר האחורי והחלטה טרם התקבלה בנושא. בנוסף, צמד הבלמים צ'וצ'ליץ' ופיליאבסקי טרם שוחררו כאשר לא מן הנמנע שצ'צ'ליץ' יישאר,  במקרה שלא תמצא חלופה הולמת. שובל גוזלן ושחר הירש טרם שוחררו ואולי ישנו סיכוי שיש להם זמן עוד להרשים את המאמן. בגזרת המנודים ישנם בעיות רבות כאשר אביחי ידין, חן עזריאל, בויאן שראנוב ואיציק כהן עדיין ללא פתרון וכרגע הם תחת חוזה וללא קבוצה באופק. כמו שזה נראה, העונה לא קרובה עוד להתחיל אבל יהיה חם מאוד השנה במכבי חיפה, אפילו לוהט.

כתב: אופיר לוי.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות