fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון שלישי רצוף למכבי מוצקין

מכבי מוצקין גברה במשחק חוץ על מגדל העמק 91:90 וסגרה ניצחון שלישי רצוף עם המאמן החדש רועי פרל. כריס סמית ורועי יחיא הצטרפו לקבוצה. בשלישי בגושן דרבי נגד אתא
פלורין קמפבל (צילום: יניב לני)
פלורין קמפבל (צילום: יניב לני)

 

"הקבוצה הזו גומרת אותנו לאט, אבל בטוח, אנחנו צריכים דפיברילטור (מכשיר החייאה) במשחקי הקבוצה". כך התבטא מנהל מכבי מוצקין קובי פינטו, מיד אחרי הניצחון החשוב של קבוצתו ביום שלישי במגדל העמק. מוצקין ניצחה עם הבאזר 91:90, מסל ניצחון של השחקן מספר 1 במגרש, הזר פלורין קמפבל. פינטו הוסיף: "זה המשחק השלישי העונה שאנחנו מנצחים עם הבאזר, זה קרה ברחובות, זה קרה במשחק הראשון של המאמן החדש רועי פרל נגד גליל עליון, אחרי הארכה, וזה קרה ביום שלישי במגדל העמק. העיקר שניצחנו, זה היה משחק סופר חשוב".

פלורין קמפבל (צילום: יניב לני)
פלורין קמפבל (צילום: יניב לני)

מוצקין יצאה למשחק במורל גבוה אחרי שזכתה בשני נצחונות רצופים, עם המאמן פרל, שהרחיקו אותה משתי האחרונות. בנוסף, בסוף השבוע שעבר סגרה הקבוצה עם שני שחקני רכש: רועי יחיא (21, 1.80), קלעי מצטיין מעירוני קרית אתא, והמתאזרח, הגארד כריס סמית (30, 1.88), שפתח את העונה בעירוני נהריה, בה לא השתלב. סמית לא נכלל בסגל הקבוצה למשחק במגדל העמק, יחיא שולב והיה טוב.

המשחק מול האחרונה בטבלה הפועל מגדל העמק היה חשוב מאוד. שתי הקבוצות ידעו ושתיהן נתנו פייט אדיר. המשחק היה שקול לכל אורכו והיתרון עבר מצד לצד אין ספור פעמים.

מגדל הובילה בתום הרבע הראשון 18:19, והמחצית הראשונה הסתיימה בשוויון 43:43. בתום הרבע השלישי מגדל העמק הובילה 64:65, ושתי דקות לסיום המשחק מגדל הובילה ביתרון שש נקודות. במשחק כל כך צמוד זה נראה גמור, אבל חניכיו של פרל עשו מהפך מדהים ועם הבאזר קלע קמפבל סל מנצח, שקבע 91:90 למוצקין. קמפבל אגב נפצע במשחק הקודם, נגד מכבי הוד השרון, והיה חשש שהוא לא יוכל לשחק, אבל בדיקת M.R.I. קבעה שאין לו כלום. הוא נתן הצגה ולא היה רחוק מטריפל דאבל עם 27 נקודות, 9 ריבאונדים ו~8 אסיסטים. נועם מטלון 16 (7 רב', 6 אס'), יבגני ליוטרין 12, איגור סימין ורועי יחיא 9 כ"א, גיא סהר 5 וברק אלמוג 2, השלימו את מכסת הנקודות.

ביום שלישי הקרוב בשעה 19:30 תארח מוצקין בהיכל גושן את עירוני אתא למשחק דרבי חם ולוהט במיוחד. שתי הקבוצות נמצאות בתנופה גדולה, עם שני מאמנים חדשים, אחת שואפת למקום הראשון והשנייה לפתע קרובה לפלייאוף העליון. מי היה מאמין לפני חודש. חובה להגיע.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות