fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית: ניצחון בשיניים על הפועל חיפה

עלה מהספסל ותרם חלק נכבד לניצחון. ג'ורדן לואיס צילום: איסר רביץ
עלה מהספסל ותרם חלק נכבד לניצחון. ג'ורדן לואיס צילום: איסר רביץ

אחרי הפסד ביתי מרגיז מול מוליכת הטבלה מכבי רעננה יצאה עירוני אתא למשחק חוץ נגד הפועל חיפה ונראתה לא טוב עד שתי הדקות האחרונות, עם פיגור 87:98. ריצת 14:1 הביאה למהפך וניצחון גדול 101:99. בשלישי גברה אתא בביתה על עפולה 75:82

אחרי האכזבה מההפסד הביתי לעפולה ציפה לעירוני עזריאלי קרית אתא בחמישי שעבר משחק חוץ קשה מאוד מול הפועל חיפה. המקומיים הובילו רוב המשחק ובתום הרבע השלישי עלו ליתרון 71:80. שתי דקות לסיום המשחק חיפה הובילה 87:98. זה נראה גמור, אבל אז החלו חניכיו של שרון אברהמי לשחק הגנה חונקת. הפועל חיפה נתקעה ואתא, בסיום נהדר של 14:1, עשתה מהפך וניצחה 101:99. ניצחון סופר חשוב בעיקר מבחינה מוראלית.

קלעו לאתא: ג'ימי הול במשחק פנומנאלי: 38 נקודות ו-13 ריבאונדים. גם דנזל לוינגסטון נתן תצוגת התקפה משובחת והוסיף 21 נקודות. משמע, שני הזרים של אתא קלעו במשחק 59 נקודות מתוך 101. רק להמחשה נזכיר כי בהפסד לרעננה שניהם ביחד קלעו 11 נקודות בלבד. את מכסת הנקודות השלימו: קלארק רוזנברג 16, יונתן מור 12, גיא דותן 5, ג'ורדן לואיס ודניאל דנינו 4 כ"א וניב אוזן 1.

עלה מהספסל ותרם חלק נכבד לניצחון. ג'ורדן לואיס צילום: איסר רביץ
עלה מהספסל ותרם חלק נכבד לניצחון. ג'ורדן לואיס
צילום: איסר רביץ

ביום שלישי חזרה אתא לביתה למשחק מול קבוצת הצמרת הפועל עפולה. היה ברור מראש שיהיה קשה, בפועל היה קשה במיוחד. הקבוצה העיקשת מהעמק הובילה 23:20 בתום הרבע הראשון, 43:41 בתום המחצית הראשונה ו-67:66 בתום הרבע השלישי. ללמדכם עד כמה המשחק היה צמוד וכך גם נמשך עד הדקות האחרונות. בסיום אתא ניצחה 75:82, אחרי שנתנה הצגה הגנתית מצוינת ברבע האחרון, שהסתיים בתוצאה 8:16.

גיא דותן במשחקו הטוב ביותר העונה קלע 16 נק', כולל ארבעה סלי שלוש מארבעה נסיונות. לוינגסטון המשיך בתצוגה ההתקפית וקלע 24 נקודות, ג'ימי הול נרגע מההתפוצצות מול הפועל חיפה והסתפק ב-11 נק' וג'ורדן לואיס עלה מהספסל והיה טוב מאוד עם 12 נקודות. יונתן מור במשחק פושר – 7 נק', קלארק רוזנברג 5 ודניאל דנינו 4 השלימו את מכסת הנקודות.

שרון אברהמי סיכם: "נגד הפועל חיפה, היה משחק מאוד מאוד אגרסיבי בשליטה שלהם, בסופו של דבר ידענו לחזור מפיגור גדול בשתי הדקות האחרונות, משחק שמראה על הרבה אופי, אבל לא היינו טובים הגנתית, ועדיין ניצחון גדול. בשלישי נגד עפולה ידענו שזו קבוצה חזקה שמדורגת לידנו למעלה, קבוצה קשוחה וטובה. חצי ראשון לא שיחקנו טוב, חצי שני, בעיקר ברבע האחרון, שמרנו נהדר וזה מה שנתן לנו את הניצחון. אנחנו לקראת שני משחקי חוץ קשים, בשבת נגד כפר סבא ובשלישי נגד רחובות, מתכוננים אליהם טוב".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות