fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נבחרת ישראל השתלטה על רוסיה

נבחרת ותיקי ישראל בכדורגל השתתפה בשבוע שעבר בשני טורנירים במוסקבה ובסנט פטרסבורג ובשניהם זכתה במקום הראשון בצורה משכנעת
חוגגים את הזכייה בטורניר בסנט פטרסבורג. נבחרת ותיקי ישראל צילום: עצמי
חוגגים את הזכייה בטורניר בסנט פטרסבורג. נבחרת ותיקי ישראל צילום: עצמי

 

 

נבחרת הוותיקים של ישראל בכדורגל שבה בתחילת השבוע לארץ לאחר שהשתתפה בשבוע שעבר בשני טורנירים שהתקיימו במוסקבה ובסנט פטרסבורג. בטורניר הראשון, שהתקיים במוסקבה לעיני קונסול ישראל וסגן יו"ר ההתאחדות לכדורגל ברוסיה, גברה נבחרת ותיקי ישראל על מכבי מוסקבה בתוצאה 1:3. הנבחרת המקומית הורכבה משחקנים יהודים מקומיים.

מנהל הנבחרת אורי דניאל התרגש במיוחד בטורניר השני, שהתקיים בססט פטרסובורג, שכן הטורניר היה על שמה של בתו רויטל דניאל, שנפטרה לפני כ~17 שנים ממחלת הסרטן. את הטורניר ארגן לאון גרוס, מגן העבר של הפועל חיפה, שעלה לארץ מרוסיה ושיחק בחיפה בשנות ה~70. היום עובד גרוס כסוכן נסיעות. המשחק תועד בטלוויזיה המקומית וסוקר בעיתונות הרוסית.

נבחרת ותיקי ישראל קיימה בטורניר שני משחקים ובשניהם הביסה יריבות מקומיות 0:7 במשחק הראשון ו~1:7 במשחק הגמר.

דניאל סיכם את הטורניר בהתרגשות: עמלנו גרוס ואני חודשים רבים כדי לארגן את הטורניר. יש לציין את הרצינות של המערכת המקומית לאירוע וגם את הרצינות של המשלחת שלנו, כולל כולם: שחקנים, הנהלה ומאמנים שהבינו את החשיבות של הטורניר מבחינתי ונתנו את הכול, ואכן הניצחון היה גדול. לעולם לא אשכח את הטורניר הזה". בשורות נבחרת ישראל הצטיינו השוער קובי דבש והחלוץ ניר שקווה. יצוין כי משפחת דניאל תרמה שני גביעים לטורנירים.

 

 

 חוגגים את הזכייה בטורניר בסנט פטרסבורג. נבחרת ותיקי ישראל  צילום: עצמי
חוגגים את הזכייה בטורניר בסנט פטרסבורג. נבחרת ותיקי ישראל צילום: עצמי

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות