fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מפלרטטת עם מכבי חיפה

שחר סטוצקי (24) סטודנטית, אוהדת שרופה של מכבי חיפה מילדות, היא אוהדת אמיתית, אוהבת את הקבוצה בכל נימי נפשה, תומכת תמיד ועומדת מאחוריה גם ברגעים הכי קשים, תמיד מאמינה ואופטימית. "אחרי המשחק ביום שני הייתי במערבולת רגשית סוערת, בגלל המשחק המדהים שהקבוצה נתנה"
"פעם בשבוע זמן איכות עם הקבוצה". שחר סטוצקי צילום: אופיר לוי
"פעם בשבוע זמן איכות עם הקבוצה". שחר סטוצקי צילום: אופיר לוי

שחר סטוצקי (24) סטודנטית שנה שנייה למשפטים ולימודי אסיה לא נשברת וממשיכה ללוות את מועדון הכדורגל האהוב עליה, מכבי חיפה, גם ברגעים הכי קשים. כמו רבים וטובים שהתרגלו לימי הזוהר בקבוצה, מוצאת עצמה שחר מאוכזבת מהעונות האחרונות אבל עדיין ממשיכה להאמין שהתפנית תבוא. רגע לפני המשחק החשוב מול מכבי תל אביב היא מספרת על התחושות שמלוות אותה וגם ולאחר המפגש היא מספקת תשובות לגבי דעתה הרווחת על המשחק עצמו.

שחר מה יהיה עם מכבי חיפה?
"אני חייבת להגיד שיהיה טוב, גם לכל האוהדים של מכבי חיפה וגם בעיקר לעצמי. מה שמייחד אוהד אמיתי, מכל אוהד אחר, זו התקווה הקטנה הזאת בלב שהכול יהיה בסדר ושהקבוצה באיזשהו שלב תחזור לעצמה. זה מה שאני אומרת לכל מי ששואל אותי את השאלה הזאת וזה משהו שאני באמת מאמינה בו והוא מחזיק אותי גם בתקופות הקשות כמו העונות האחרונות. כמה זמן ייקח עד שיהיה טוב? זו כבר שאלה אחרת".

כמו רבים, מה מניע אותך להגיע לכל משחק בידיעה שאת עלולה להתאכזב שוב?

"זהו שאני לא חושבת בכלל על האופציה של אכזבה נוספת כל פעם שאני מגיעה למשחק. אני מגיעה לכל משחק דווקא עם ההרגשה האופטימית של "הפעם זה יקרה, הפעם ננצח, ואולי הפעם סוף-סוף שכטר ישים גול…". אני מהאוהדים שכבר מהרגע שהם יוצאים מהאצטדיון אחרי משחק, כבר מחכים בקוצר רוח לקראת המשחק הבא, ללא קשר לזהות היריבה הבאה. ביום של משחק אני מתרגשת כמו ילדה קטנה ומחכה כבר שיגיע הערב".

אחרי ארבעה הפסדים העונה למכבי ת"א האמנת לתוצאה אחרת הפעם?

"זה קשה, במיוחד בהתחשב בעובדה שזו מכבי ת"א -היריבה הגדולה ביותר שלנו, יותר מבית"ר ויותר מהפועל חיפה. זה כבר מעבר ליריבות לדעתי, זה כבר נהיה הרבה יותר אישי. בלי קשר, מה שהכי בולט והכי כואב במשחקים נגדם העונה הוא שעד הרגע שמרחיקים לנו שחקן אנחנו באמת לא נופלים מהם מבחינת הרמה. בנוסף, היו המון טעויות שיפוט נגדנו במשחקים מולם העונה וזה עוד דבר שקשה מאוד לסבול, בעיקר מכיוון שאין לנו שליטה על כך ואנחנו צריכים לספוג את זה בלי יכולת להגיב. אני כל פעם מחדש מאמינה שבמשחק הבא ננצח אותם, כך היה גם הפעם.

"האמת שאחרי המשחק אני נמצאת במערבולת רגשית סוערת. מצד אחד אני יוצאת מאוכזבת מאוד מהמשחק הזה. אם זה בגלל אינספור המצבים הקורצים, שכמעט נכנסו פנימה. אם זה בגלל המשחק המדהים שהקבוצה נתנה, שחוץ מ-20 הדקות הראשונות שרפה את המגרש עם מהלכים יפיפיים. אם זה בגלל הגול של ראיוס שהרים את האצטדיון באוויר ונתן לנו תקווה שניצחון זה אפשרי בהחלט. אך מצד שני קשה להתבאס לגמרי אחרי תיקו מול קבוצה שניצחה אותנו העונה כבר 4 פעמים. מה שבטוח, אני יוצאת מעודדת לקראת המלחמה בשבוע הבא בטדי".

"פעם בשבוע זמן איכות עם הקבוצה". שחר סטוצקי  צילום: אופיר לוי
"פעם בשבוע זמן איכות עם הקבוצה". שחר סטוצקי צילום: אופיר לוי

איזה שינויים היית ממליצה ליעקב שחר לעשות בעונה הבאה?
"בהנחה שהדיווחים נכונים ושרוני לוי אכן יעמוד על הקווים שלנו בעונה הבאה, לא אכנס לפינת זהות המאמן. הייתי ממליצה ליענק'לה לשחרר את אלון תורג'מן וויאם עמאשה קודם כל, בנוסף, הייתי ממליצה לו להגיע למשא ומתן עם מוחמד גאדיר, שיסכים לפתוח על הספסל, שכן הייתה לו עונה פורייה ואני מאמינה שהוא יכול לתרום לנו רבות. כמו כן הייתי ממליצה לו להחזיר לקבוצה את ג'אבר עטאא ושובל גוזלן, שעשו חייל בעונה החולפת וגם יכולים לתרום רבות לסגל בעונה הבאה. בגדול הייתי מעדיפה להחזיר לסגל את השחקנים המושאלים ואת שחקני הבית, ופחות לרכוש שחקנים חדשים שצריכים זמן על מנת להסתגל לקבוצה חדשה".

תמשיכי להגיע גם בעונה הבאה ללא קשר לתוצאות העונה הנוכחית?
"כמובן שאמשיך להגיע גם בעונה הבאה לאותו היציע ולאותו המקום הקבוע שלי, ואין שום קשר לתוצאות העונה הנוכחית. מה שמחזיק אותי בתוך כל השגרה העמוסה שלי היא הידיעה שפעם בשבוע, יש לי את זמן האיכות עם הקבוצה שלי, ובשעתיים האלה זה רק אני והיא".

כתב: אופיר לוי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות