fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחר בקרית חיים משחק צמרת של הקרייתים בכדוריד

בתום חמישה מחזורים מדורגת קבוצת הקרייתים במקום ה-3 עם שש נקודות (שלושה נצחונות ושני הפסדים), ביחד עם מ.כ. באר שבע וא.ס. סביון, שצברו אף הן שש נקודות.

א.ס. סביון תגיע ביום שישי לקרית חיים למשחק צמרת חשוב – 14:30 חטיבת דגן. (המשחק הוקדם למען שומרי השבת). אוהדי הקבוצה מזומנים להגיע.

מעודדים מהניצחון הביתי המשכנע במחזור הקודם יצאו ביום ראשון האחרון שחקני הקרייתים למפגש מול מכבי ראשון לציון 3, מתחתית הליגה הלאומית בכדוריד. אל תתנו ל"קבוצה מס' "3" מראשון להטעות אתכם. בתחילת העונה הצהירו שם על מאבקי צמרת וצרפו שחקנים רבים עם רקורד בליגת העל כמו: האחים יוני ויאיר רוזנטל, ניב יסקולסקה, דור בסן, השוער עדן צרפתי ועוד. מנגד הקרייתים התייצבו למשחק בהרכב חסר, ללא ישראל פישר וערן רייזלר, עקב תפקידם בכוחות הביטחון, עוד נעדרו גיא כהן ושגיב לוי בגלל פציעות.

sefi-01
אחד המצטיינים במשחק. מורן ספיבק (צילום: איסר רביץ)

הקרייתים עבדו קשה משך כל המשחק, ורק לקראת סיומו הצליחו לברוח ורשמו ניצחון חשוב מאוד 30:25. הפתיחה הייתה שקולה: 7:7 בדקה ה-16, 11:10 לטובת הקרייתים בדקה ה-28, יתרון ראשון במשחק של הקבוצה, אבל שני שערים רצופים בשתי הדקות האחרונות של המחצית הורידו את הקבוצות להפסקה ביתרון 11:12 של ראשון לציון.

המגמה לא השתנתה בתחילת המחצית השנייה והשוויון נשמר. בדקה ה-47 ראשון לציון הובילה בפעם האחרונה במשחק 18:19, אבל בשלב הזה הכניס מאמן הקרייתים אריאל בלומוביץ' את שחקני ההרכב וקיבל תפוקה התקפית ממור קמחי, יניב לקר, איתי גושן ומורן ספיבק, בעוד הקפטן תומר פרי והשוער עומרי שניידר עשו את העבודה ההגנתית על הצד הטוב ביותר. תוך שש דקות עשו הקרייתים ריצת 6:1 ועלו ליתרון 24:20. עד הסיום שמרה הקבוצה על יתרונה ואף הגדילה אותו עד לניצחון 30:25.

sefi-02
כבש שלושה שערים. עומר לפידות (צילום: איסר רביץ)

שוב נוכחנו לדעת שהסגל הרחב של הקבוצה הוכיח את עצמו, למרות חסרונם של ארבעה שחקנים, הצליח בלומוביץ' לתמרן ולהשתמש בסגל הרחב בצורה נבונה, שהבטיחה את הניצחון. בקבוצה מופתעים, ובטח מרוצים מאוד, מהשתלבותו המהירה של איתי גושן, שתורם המון לקבוצה.

כבשו לזכות הקרייתים: מור קמחי יניב לקר, איתי גושן ומורן ספיבק 6 כ"א, עומר לפידות 3, אייל דבדה, לירון בניטה ועידן קורנברג 1 כל אחד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות