fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוצקין בונה על שחקני הפועל חיפה

החתמתו של עידו קוז'יקרו במכבי קרית מוצקין גרמה להדים רבים והנהלת הקבוצה ממשיכה לחפש שחקנים בכירים
ימשיך עונה נוספת. ברק אלמוג
ימשיך עונה נוספת. ברק אלמוג (צילום: איסר רביץ)

אחרי שהחתימה את הסנטר עידו קוז'יקרו עושה הנהלת מכבי מוצקין מאמצים להחתים שחקנים נוספים. על הכוונת נמצאים כמה שחקנים מהפועל חיפה, שהבטיחה את עלייתה לליגה הלאומית ביום ראשון, אחרי ניצחון ענק על הפועל עמק יזרעאל. אין ספק שחיפה תתחזק לקראת העונה הבאה ומספר שחקנים לא ימשיכו לשחק בשורותיה. הם מן הסתם יהיו על הכוונות של כמה קבוצות. אחד מהם הוא רותם ברזילי שאותו מוצקין תנסה להחתים. גם טל פרסלני על הכוונת של הקבוצה, אבל ייתכן שהוא ימשיך בחיפה. שחקנים נוספים כמו רז מנשה, אילן נניקשוילי ואור זינדרמן נלקחים בחשבון במוצקין.

ימשיך עונה נוספת. ברק אלמוג
ימשיך עונה נוספת. ברק אלמוג (צילום: איסר רביץ)

בינתיים מוצקין סגרה עם שחקני הקבוצה בעונה שעברה: ברק אלמוג, בר חג'בי ויגאל ניר. הכוונה להחתים עוד שני שחקנים בכירים כדי להשלים חמישייה חזקה ואחר כך להשלים את הפאזל, כאשר שאר שחקני הקבוצה בעונה שעברה נלקחים בחשבון, כמו עדי רייפר, לביא ונדל, עמית וייס ואחרים.

כאמור החתמתו של עידו קוז'יקרו עשתה הרבה הדים, בעיקר בין הקבוצות שמתיימרות לרוץ לאליפות בעונה הבאה. קוז'יקרו אגב ישחק במוצקין וימשיך לשמש בתפקיד המנהל המקצועי במכבי חיפה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות