fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהראן לאלה ריגש את תלמידי דלית אל כרמל

החלוץ הדרוזי של הפועל חיפה, תושב עוספיה, סיפר לתלמידי אורט מדעים ומנהיגות דלית אל כרמל על החלום שלו כילד להיות שחקן בליגת העל והרחיב בנושא האלימות במגרשי הכדורגל ותופעת הגזענות
שיתוף פעולה. מימין: מאהר נסראלדין, נועם רגב ומהראן לאלה צילומים: איסר רביץ
שיתוף פעולה. מימין: מאהר נסראלדין, נועם רגב ומהראן לאלה צילומים: איסר רביץ

מהראן לאלה, חלוץ ומלך השערים של הפועל חיפה, התארח בשלישי בבוקר בבית ספר אורט מדעים ומנהיגות דלית אל כרמל והתקבל בחום על ידי תלמידי בית הספר, ההנהלה והמורים. לאלה, דרוזי מעוספיה, הגיע לבית הספר בלווי דובר המועדון נועם רגב ובמשך שעה שוחח עם התלמידים וסיפר על חלומו כילד להיות שחקן כדורגל בליגת העל: "תאמינו גם אתם, עובדה שאני הגעתי", אמר לאלה.

בנוסף סיפר לאלה על הקבוצות בהן שיחק בעבר, בדגש על הפועל תל אביב, איתה זכה בדאבל לפני כחמש שנים, עם אלי גוטמן, כאשר היה לו חלק חשוב באליפות עם כיבוש שער הניצחון על מכבי חיפה בקרית אליעזר. אפשר לומר שער האליפות. הוא סיפר גם על העונה הנוכחית ועל הקשיים של קבוצתו, הפועל חיפה, והביע את תקוותו שהקבוצה תשמור גם העונה על מקומה בליגת העל. לאלה הרחיב בנושא האלימות במגרשי הכדורגל והגזענות וביקש מהתלמידים לבוא למשחקים, לעודד את קבוצתם ולכבד את הקבוצה היריבה, כל קבוצה מכל מגזר. בסיום דבריו המליץ חלוץ הפועל לתלמידים להשקיע גם בלימודים, כמו בכדורגל.

שיתוף פעולה. מימין: מאהר נסראלדין, נועם רגב ומהראן לאלה  צילומים: איסר רביץ
שיתוף פעולה. מימין: מאהר נסראלדין, נועם רגב ומהראן לאלה צילום: איסר רביץ

אחר כך ביקשו התלמידים להצטלם עם השחקן והוא נענה ברצון לכל בקשה. לאלה הפתיע את התלמידים והעניק להם גלויות צבעוניות עם תמונה משותפת של ראשי כל הקבוצות בליגת העל, כולל אותו כנציג קבוצתו, בצד אחד, ובצד השני לאלה עצמו צולם בביצוע של בעיטה מהאוויר. תמונה מרשימה. את הגלויות הכינה ההתאחדות לכדורגל במסגרת הניסיון שלה להלחם בנגע האלימות והגזענות במגרשים.

בתום הפגישה עם התלמידים הוזמנו לאלה ורגב לחדרו של מנהל בית הספר, מאהר נסראלדין, שקיבל את השחקן בחיבוק חם. מסתבר כי השניים מכירים היטב, לאלה למד בתיכון רונסון בעוספיה ומאהר נסראלדין היה מנהל בית הספר באותה תקופה. בתום הפגישה הפתיע רגב את נסראלדין והודיע לו כי הנהלת הפועל חיפה החליטה להזמין את תלמידי בית הספר למשחק הביתי של הקבוצה נגד הפועל עכו, שיתקיים מחר בשעה 18:00 באצטדיון סמי עופר. נסראלדין הודה לרגב והודיע כי יארגן הסעה לתלמידים והוסיף כי הוא עצמו ישמח להגיע למשחק, ביחד עם מורי הבית הספר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות