fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאמאנט משיקה 3 ליגות חדשות בקריות

ליגת מאמאנט, המהווה את ארגון האימהות הספורטיבי-חברתי-קהילתי הגדול בישראל, ומונה למעלה מ-16,000 אלף שחקניות בכל העולם, השיקה 3 ליגות חדשות בקריות: במוצקין, בניהולה של רכזת הליגה לימור ברנשטיין, בביאליק בניהולו של רכז הספורט יהודה מגן, ובאתא, בניהולה של רכזת הליגה גלית דינלטון. מאמאנט, שהוקמה בשנת 2005, על ידי עפרה אברמוביץ', ושמה לה למטרה להנחיל את תרבות הספורט בקרב אימהות ודרכן להשפיע על הילדים ועל המשפחות, בכל העולם, קיימה אירוע חשיפה לאמהות מכל הקריות, באולם דפנה, בקריית ביאליק.

נציגות ליגות הקריות עם גלית אבשלום מנכל מאמאנט-בת שבע אבוחצירה רכזת איזור צפון
נציגות ליגות הקריות עם גלית אבשלום מנכל מאמאנט-בת שבע אבוחצירה רכזת איזור צפון

במסגרת אירוע החשיפה של מאמאנט בקריות, התקיימה סדנא ספורטיבית של אריה זלינגר, שחקן ומאמן כדורעף ישראלי, מאמן נבחרות אולימפיות בארצות הברית ובהולנד, ומאמן נבחרת הנשים של ישראל מאז .2007 זלינגר נחשב אחד המאמנים המוערכים בהיסטוריה של הכדורעף העולמי. הוא צורף ל"היכל התהילה של הכדורעף העולמי", וכיום מוביל גם את שחקניות ליגת מאמאנט בהצלחתן בכל העולם.

השנה נבחרה קריית ביאליק כליגה המארחת המשחקיים האזוריים של כל ליגת הצפון, ואת משחקי מאמאנט פרימיום במחוז הצפון, ליגת העל של מאמאנט, תארח הליגה בקריית מוצקין. מיום חשיפת הקבוצות החדשות בקריות, נפתחו 10 קבוצות חדשות, ובכל יום מצטרפות לליגה אמהות-שחקניות מכל האזור.

ליגת מאמאנט חרטה על דגלה להעניק הזדמנות שווה לכל אם ולכל אישה, לעסוק בספורט ולגלות מעורבות חברתית בכל מקום בגלובוס. הליגה מאחדת מגזרים ותרבויות, כשהיא פונה לקשת רחבה מאד של נשים בכל גיל, גזע, דת, מצב סוציו-אקונומי ועוד, מנגישה את התרבות הספורטיבית לכל משפחה באשר היא, ומחנכת למניעת אלימות וגזענות בספורט. בנוסף, מסייעת מאמאנט בפיתוח אוכלוסיות וקהילות ברחבי העולם ומקדמת דיאלוג בין מדינות, באמצעות הספורט. מאמאנט אף הציגה בבית הספר הבינלאומי של האו"ם את המודל הייחודי. נכון להיום פעילות בין השאר ליגות בארה"ב, אוסטריה, איטליה, קפריסין, קנדה ועוד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות