fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליאור אוליאל מונה למאמן נבחרת ישראל בהוקי גלגליות

כבוד גדול למועדון קרית ביאליק בהוקי גלגליות. המנהל המקצועי של המועדון, ליאור אוליאל, מונה לתפקיד המאמן הראשי של נבחרת ישראל בוגרים לקראת אליפות העולם, שתתקיים בסין באוגוסט 2017

מועדון קרית ביאליק הפך בשנים האחרונות למועדון המוביל בארץ בענף הוקי גלגליות. זה בא לידי ביטוי בהישגים הגדולים של המועדון, אבל את החותמת הגדולה קיבלנו לאחרונה כאשר המנהל המקצועי של המועדון ליאור אוליאל מונה למאמן נבחרת הבוגרים של ישראל. בכך אנשי מועדון ביאליק סוגרים מעגל,

כיוון שלפני אוליאל מונו דורי רז ושון קורלנד לצוות המקצועי של נבחרת ישראל הצעירה U17 ביחד עם פול שנידמן – מנהל מועדון ביאליק ונבחרת ישראל.

אוליאל (39) משחק הוקי מגיל 6, כאשר התחיל בתור ילד בבית הספר "אמירים" בקרית ים, משם הוביל את נבחרות ישראל בכל הגילאים באליפויות אירופה ועולם. השיא מבחינתו היה תפקידו כקפטן הנבחרת הבוגרת, תפקיד שמילא משך 10 שנים ברציפות. אוליאל מנהל מקצועית את מועדוני האקדמיה להוקי גלגליות ואת מועדון הוקי ביאליק – שם הוא גם משחק בקבוצה הבוגרת ושותף להישגי הקבוצה.

בהצלחה באימון נבחרת ישראל. ליאור אוליאל (צילום: פול שניידמן)
בהצלחה באימון נבחרת ישראל. ליאור אוליאל (צילום: פול שניידמן)

"לאחר שהתנאים הבשילו והבנתי שאני יכול לתרום מהניסיון הרב שצברתי, ביחד עם הצוות המקצועי ניהולי המדהים שיש לנו בארץ, הסכמתי לקחת את נבחרת ישראל בוגרים ולהכין אותה לקראת המסע לסין באוגוסט השנה. עבורי זאת סגירת מעגל מרגשת והיסטורית". סיכם אוליאל.

ביאליק רחוקה נקודה אחת מהאליפות

ברביעי שעבר עשה מועדון ביאליק צעד ענק לקראת זכייה שנייה ברציפות באליפות המדינה, כאשר קבוצת הבוגרים גברה בביתה על היריבה החזקה בית לחם הגלילית בתוצאה 3:5. זה הלך קשה מאוד, כיוון שביאליק פיגרה רוב המשחק בתוצאה 3:1. השחקנים ירדו למחצית בידיעה שאם התוצאה תישאר כך עבודה קשה של עונה שלמה עלולה לרדת לטמיון וחלום האליפות יתרחק. לאחר הסבר טקטי של המאמן דורי רז עלו שחקני ביאליק בנחישות רבה למחצית השנייה. שון קורלנד עם שלושער ואמיר אלפסי,  שכבש צמד, אחראים למהפך הגדול, אבל לתצוגה המרשימה בדקות הסיום שותפים כל השחקנים: החל מהמאמן/שחקן דורי רז, דרך המנהל המקצועי ליאור אוליאל, והמשך בירין ויזמן, דודי ויזמן, עדי רז, עופר אלקין ומעל כולם השוער המצטיין של העונה – איתמר פלאט. עוד שני מחזורים נותרו לסיום הליגה. ביאליק זקוקה לנקודה אחת כדי להשלים תואר שני ברציפות.

ואולם בביאליק לא יסתפקו העונה רק באליפות. המטרה המוצהרת היא זכייה בדאבל. בשנים האחרונות כשלה ביאליק במאמציה לזכות בגביע. בחמישי תתייצב הקבוצה למשחק חצי הגמר נגד היריבה המרה שלה רמת ישי. כאמור בשלוש השנים האחרונות נוצחה ביאליק בשלב זה על ידי נופית, אלונה בנימינה ורמת ישי. ניצחון על רמת ישי ועוד ניצחון בגמר, שיתקיים במוצאי שבת, בבית לחם הגלילית, עשוי להביא להגשמת החלום של המועדון. בשבוע הבא נסקר כאן בהרחבה את משחקי הגביע.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות