fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף נשים: ישראל אשר ימשיך לאמן את אתא

קבוצת הנשים של עירוני קרית אתא החלה בהכנות לעונה הבאה. ישראל אשר חתם לעונה נוספת, לאחר שגל גלילי נתן תשובה שלילית. אלה סעדה לא תמשיך, גם מריאנה נוסובה. סיכוי סביר שאולגה ארגרדט תמשיך
התנחם בזכייה של הגברים באליפות. יעקב טאוב
התנחם בזכייה של הגברים באליפות. יעקב טאוב

מאמן עירוני קרית אתא, ישראל אשר, ינסה בעונה הבאה להשיג את מה שהקבוצה לא הצליחה להשיג העונה _ תארים. המאמן הסימפטי בנה קבוצה טובה מאוד באתא, שהיה חסר לה גרוש ללירה כדי לעמוד במשימות. למרות זאת חשב היו"ר יעקב טאוב להחליף את אשר ופנה לגל גלילי, שאימן באתא שלוש עונות רצופות והוביל אותה לשתי אליפויות ושני גביעים. לפני שנתיים עזב גלילי וטאוב ניסה להחזיר אותו, אך גלילי הודיע לטאוב כי לא יוכל לאמן כאן מסיבות אישיות ומשפחתיות. גלילי, שמתגורר בהוד השרון, התחתן מאז שעזב את אתא ואשתו נמצאת בהריון. הוא אמר ל'הד הקריות' כי נהנה לעבוד באתא, אך נאלץ לוותר על חזרה לקבוצה בתקופה הזו: "אולי בעתיד אחזור לאמן בקרית אתא".

אשר וטאוב ינסו לשמר את הסגל של העונה שעברה, אבל כבר עכשיו ברור שהשחקנית הצעירה הנפלאה אלה סעדה לא תמשיך כיוון שהחליטה ללמוד במכללות בארצות הברית. המטרה הראשונה תהיה להחתים את הזרה המצוינת אולגה ארגרדט לעונה נוספת. הזרה השנייה מריאנה פיליפנקו מתנדנדת, אבל מה שבטוח, הזרה השלישית, המוסרת מריאנה נוסובה, לא תמשיך, כיוון שאכזבה. המתאזרחת נטשה קרוק תמשיך בוודאות.

טאוב אגב התנחם ביום ראשון בזכייה של קבוצת הגברים ('ילדים') של אתא באליפות הליגה הארצית לבוגרים (ראו כתבה במדור), הקבוצה עלתה בעקבות כך לליגה הלאומית. הוא נכח במשחק וחגג בסיום את הזכייה באליפות.

התנחם בזכייה של הגברים באליפות. יעקב טאוב
התנחם בזכייה של הגברים באליפות. יעקב טאוב

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות