fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף נשים: אולגה ארגרדט הבריזה

 

לפתיחת עונה כזו לא חלמו בעירוני קרית אתא. אחרי עבודת נמלים שנמשכה כל הקיץ נבנה סגל איכותי לשביעות רצונו של המאמן. השבוע החלה הקבוצה להתאמן ואז היא גילתה כי הזרה המצוינת אולגה ארגרדט החליטה להישאר ברוסיה. מכה קשה לקבוצה

מפגש מוצלח בביתו של המנהל יאיר עצמון. מעופפות אתא  צילום: עצמי
מפגש מוצלח בביתו של המנהל יאיר עצמון. מעופפות אתא צילום: עצמי

אחרי ההפסד בגמר הפלייאוף על אליפות המדינה בכדורעף, בחודש מרץ השנה, החלה הנהלת קבוצת הנשים של עירוני קרית אתא בהכנות לעונה החדשה. מאמן הקבוצה ישראל אשר מונה לתפקיד לעונה נוספת. המטרה של המאמן הייתה להתבסס על הסגל של העונה שעברה, מבחינתו אם כל הסגל, למעט שתיים מתוך שלוש הזרות היה נשאר, הוא היה מרוצה. ישראל הצליח לשכנע שבע שחקניות להמשיך לעונה נוספת, בראשן הזרה המצוינת אולגה ארגרדט. מו"מ קצר בין הצדדים הביא לסגירה עם ארגרדט. גם את הקפטנית ליבי חיים ישראל רצה מאוד בקבוצה. איתה זה הלך הרבה יותר קשה, אבל בסוף גם היא סגרה. שתי ישראליות נוספות שהיו דומיננטיות מאוד בעונה שעברה, אלה סעדה וענבר וינרסקי עזבו. סעדה המעולה, שהוכתרה לא מזמן ככדורעפנית השנה בטקס ספורטאי השנה של 'הד הקריות', יוצאת ללמוד ולשחק במכללות בארצות הברית, וינרסקי ככל הנראה תשחק בכפר סבא. שתי זרות חדשות צורפו וגם שתי ישראליות.

הכל נראה טוב מבחינתו של ישראל. במוצאי שבת התקיים מפגש פתיחת העונה, מפגש חגיגי בביתו של מנהל הקבוצה יאיר עצמוני. כעבור יומיים החלה הקבוצה להתאמן, כאשר שתי הזרות החדשות התייצבו לאימונים, בעוד אולגה ארגרדט, שהייתה אמורה להגיע ביום שני, לא הגיעה. היא גם לא יצרה קשר ולא הודיעה שום דבר. אחרי מסע חיפושים הודיעה ארגרדט למאמן שהיא החליטה לא להגיע לארץ, החלטה משותפת שלה ושל בעלה בגלל הרצון שלהם להרחיב את המשפחה. כך, אחרי הדקה ה~90 הותירה השחקנית את ההנהלה עם הלשון בחוץ.

זו מכה קשה לאתא, שכן מדובר בשחקנית מעולה שנקלטה מצוין בעונה שעברה והוכיחה את עצמה בגדול. היא הייתה אחת הזרות הטובות ביותר בליגה. מעבר לכך, בתקופה זו רוב השחקניות סגורות בקבוצות אחרות. קשה מאוד למצוא כעת שחקנית זרה ברמה גבוהה.

ישראל אשר לא הסתיר את אכזבתו ותסכולו מהצעד המכוער של ארגדרט: "זו הברזה של הדקה ה~90, אפשר להגיד מעבר לכך. זה פנצ'ר גדול, אבל אין מה לעשות, מחליפים גלגל וממשיכים הלאה. צריך לגייס כעת מחליפה לא פחות טובה. קצת קשה עכשיו למצוא זרה דומיננטית ברמה, אבל אולי גם זה לטובה. ציפינו להתחיל עם סגל מלא, כעת אנחנו מחפשים זרה אחרת. המפגש שהיה במוצאי שבת בבית של יאיר היה מוצלח. יש לנו קבוצה טובה, סימפטית ועושה רושם שהקבוצה תהיה מגובשת מאוד".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות