fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: טאוב מתכונן לפרק את קבוצת הנשים

שלושה מחזורים בלבד הספיקו ליו"ר עמותת עירוני קרית אתא כדורעף כדי לגבש החלטה דרמטית. "אם הקבוצה תמשיך להיראות רע, תוך שבועיים-שלושה נפרק את החבילה, אשלח הביתה את שלוש הזרות, והישראליות הבכירות ונשחק עם הנערות. אני מצטער שלא תמכתי בקבוצת הגברים"
לא רק מאיים, גם מבצע. יעקב טאוב צילום: אדריאן הרבשטיין
לא רק מאיים, גם מבצע. יעקב טאוב צילום: אדריאן הרבשטיין

בשישי שעבר נפל דבר בליגת העל לנשים בכדורעף. קבוצת עירוני קרית אתא יצאה למשחק חוץ נגד ק.ק. תל אביב וחזרה לקריה מושפלת, אחרי תבוסה 0:3 (23:25, 15:25, 17:25). בקבוצה התרגלו בשנים האחרונות להפסיד לשתי הגדולות מכבי חיפה והפועל כפר סבא, מדי פעם הופתעה הקבוצה על ידי מכבי רעננה ומכבי חדרה, אבל ק.ק. תל אביב?

יו"ר עמותת הכדורעף יעקב טאוב רתח מזעם על ההפסד, לא רק בגלל התוצאה אלא בעיקר בגלל הדרך: "אנחנו נראים לא טוב, לא רק במשחק נגד ק.ק. תל אביב, שהיא אגב קבוצה טובה העונה. ככה אי אפשר להמשיך, אם תוך שבועיים-שלושה לא יחול שיפור גדול בקבוצה נפרק את החבילה".

מה הכוונה?

"אפרק את הקבוצה, אשלח את שלוש הזרות הביתה, גם את כל השחקניות הישראליות הבכירות. חבל על הכסף".

זה אומר שלא תופיעו למשחקים?

"נמשיך לשחק עם הנערות".

ליגת העל לנשים יצאה לדרך לפני שלושה שבועות, כאמור במחזור הראשון והשלישי נוצחה אתא על ידי מכבי חיפה וק.ק. תל אביב בהתאמה. במחזור השני הביסה אתא את אסא באר שבע החלשה 0:3, אבל היא פשוט נראית לא טוב. קשה לבוא בטענות למאמן וובה טודורוב, שעשה עבודה טובה בקבוצה בעונה שעברה, ונאלץ בקיץ להחליף את כל השחקניות הבכירות, פרט לנסטיה קוגן. קשה גם לבוא בטענות לשחקניות שעובדות קשה ומשתדלות מאוד.

היום תארח אתא את מכבי בנות נצרת. זה צפוי להסתיים בניצחון חלק 0:3. לא תהיה למשחק הזה שום השלכה לגבי היכולת של הקבוצה ואולם בשישי הבא תצא אתא למשחק חוץ נגד הפועל כפר סבא, משחק קשה מאוד. במחזור השישי אתא תהיה חופשית, ושני המחזורים הבאים יהיו קריטיים מבחינתה, רעננה בבית וחדרה בחוץ. יש להניח שתוצאות שני המשחקים האלה, ובעיקר הדרך ואיך שתראה הקבוצה, יחרצו את גורלה. מי שמכיר את טאוב יודע שהוא לא מאיים סתם. אם הקבוצה לא תפגין שיפור דרמטי הוא יפרק את החבילה.

על דבר אחד טאוב מצטער: "אני מודה שטעיתי עם קבוצת הגברים. הייתי צריך לתת להולצמן את התקציב שהוא ביקש. אבל הוא ויתר מהר, הוא היה צריך ללחוץ עלי, אם היה לוחץ אני מניח שהייתי נותן לו את התקציב. אם הקבוצה תעלה שוב לליגת העל די ברור שאתן להם את התקציב הנדרש בעונה הבאה".

 

 

לא רק מאיים, גם מבצע. יעקב טאוב צילום: אדריאן הרבשטיין
לא רק מאיים, גם מבצע. יעקב טאוב צילום: אדריאן הרבשטיין

 

הגברים פתחו עם ניצחון קל

קבוצת הגברים של המועדון פתחה בחמישי שעבר את העונה בניצחון ביתי קל על הפועל בית ג'אן 0:3 (18:25, 14:25, 12:25). אתא, שכזכור ויתרה מרצונה על השתתפותה בליגת העל, למרות שעלתה בתום העונה שעברה, הציבה לעצמה מטרה לזכות שוב באליפות הליגה הלאומית ובכרטיס העלייה לליגת העל. במשחק מול בית ג'אן ממש לא היו כוחות, אתא שיחקה טוב, כל הסגל שותף והצעירים רועי הולצמן כליברו ואפק יעקובי בן ה-16, במשחקו הראשון בקבוצה, הצטיינו.

אתמול (לאחר סגירת הגיליון) התקיים המחזור השני, אתא אירחה את הפועל כפר סבא. כפר סבא בשנים הקודמות דורגה בצמרת, לפיכך זה היה מבחן ראשון של אתא.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות