fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית: קלארק רוזנברג חתם בעירוני אתא

הנהלת אתא, ביחד עם המאמן שרון אברהמי, ממשיכים לסגור את פאזל השחקנים לעונה הבאה. השבוע חתם בקבוצה קלארק רוזנברג (25), גארד, יהודי, ששיחק בעונה הקודמת באליצור יבנה וסיפק מספרים מעולים, מהטובים ביותר בין הישראלים
צילום: דורון גולן

קבוצת הכדורסל של עירוני עזריאלי קרית אתא ממשיכה לסגור את פאזל השחקנים. השבוע חתם בקבוצה קלארק רוזנברג, יהודי בן 25, שעשה עלייה. קלארק מתנשא לגובה 1.92 ומשחק כגארד בעמדות 2-3. הוא שיחק במגדל העמק עונה וחצי ובעונה האחרונה כיכב באליצור יבנה וסיים את העונה כאחד הישראלים הבולטים, עם שורה סטטיסטית מכובדת מאוד שכללה: 14.3 נקודות בממוצע למשחק, 5.3 ריבאונדים, 4 אסיסטים ומדד יעילות 15.7. קלארק נתן הצגה באחד המשחקים האחרונים של העונה שעברה נגד מכבי קרית מוצקין בפלייאוף התחתון. הוא קלע במשחק 29 נקודות וקלט 9 כדורים חוזרים. ראוי להדגיש כי קלארק לא נחשב במניין הזרים, לפיכך הוא נחשב לנכס יקר בליגה.

 

מחכה לקלארק. גיא דותן
מחכה לקלארק. גיא דותן

 

מאמן אתא שרון אבהרמי מרוצה מאוד מההחתמה של השחקן: "קלארק הוא שחקן מאוד פיזי, בחור טוב, שהיה בין הישראלים המצטיינים בליגה בעונה הקודמת. הוא אמור להוסיף הרבה באספקטים של הגארד".

אחרי החתמתו של קלארק יש לאתא שלושה שחקנים בכירים: גיא דותן, דניאל דנינו וקלארק. הקבוצה ממשיכה לחפש ישראלים בכירים ושני שחקנים זרים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות