fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית: נס חנוכה בהיכל גושן

הקפטן הצטיין בשני המשחקים. נועם מטלון צילום: איסר רביץ
הקפטן הצטיין בשני המשחקים. נועם מטלון צילום: איסר רביץ

 

קבוצת ה"מיליונרים" של ג'ף רוזן הגיעה בשישי שעבר להיכל גושן למפגש מסקרן מול מכבי מוצקין. מכבי חיפה שלטה משך שלושה רבעים וקצת, והובילה 67:53. עד הסיום התחולל נס חנוכה ומכבי מוצקין ניצחה 73:82 (9:31 ברבע האחרון). גם ביום שלישי חזרה מוצקין מפיגור בהוד השרון וניצחה 84:79

נכון, אנחנו רק במחזור התשיעי של הליגה הלאומית בכדורסל, ובכל זאת, נעים מאוד להציץ על טבלת הליגה ולראות שם את עירוני אתא במקום השני ואת מכבי מוצקין במקום הרביעי, עם משחק חסר. במידה ותנצח בו היא תשתווה לאתא. הלוואי עלינו פיינל פור עם השתיים האלה בסוף העונה, אם תרצו גמר קרייתי.

נחזור לקרקע המציאות, כפי שמאמן מוצקין רועי פרל מדגיש אחרי כל ניצחון. ביום שישי אירחה מוצקין בהיכל גושן את היורדת מליגת העל, קבוצת ה'מיליונרים' של ג'ף רוזן. מכבי חיפה, כמו מכבי חיפה (בימים ההם, לא בזמן הזה) עשתה בית ספר למוצקין והובילה בפער קטן במחצית הראשונה 37:34 ובפער עצום בתחילת הרבע האחרון 67:53. בשלב הזה רועי פרל הלך לחפש את כד השמן ומצא. עד הסיום מוצקין עשתה מהפך מדהים וניצחה 73:82. משמע, הרבע האחרון הסתיים בתוצאה 9:31 למוצקין. תגידו אתם, זה לא נס חנוכה?

הקפטן הצטיין בשני המשחקים. נועם מטלון צילום: איסר רביץ

הקפטן הצטיין בשני המשחקים. נועם מטלון
צילום: איסר רביץ

קלעו למוצקין: חביאר קרטר 17 (10 רב'), נועם מטלון 16, זיו בן צבי ועומר טל 14 כ"א, גל טסלר 10, ג'אמר סמואלס 4, עומר לוי 3, תומר שניג, ודור גולדנברג 2 כ"א.

ביום שלישי יצאה מוצקין למשחק חוץ נגד קבוצת התחתית מכבי הוד השרון, קבוצה ביתית קשה. הוד השרון הובילה כל המחצית הראשונה בסיומה 41:47, אבל מוצקין חזרה במחצית השנייה לעניינים, עשתה מהפך באמצע הרבע השלישי וניצחה 84:79.

קלעו למוצקין: חביאר קרטר 23 (11 רב'), נועם מטלון 21, גל טסלר 16, זיו בן צבי 11, ג'אמר סמואלס 9, ועומר טל 4.

רועי פרל מסכם חמישה ימים של שכרון חושים: "ביום שלישי, מול הוד השרון בחוץ, די מהר השתלטנו על המשחק, ברבע השלישי כבר הובלנו 9 הפרש. המשחקים קשים, פעם זה לטובתך, פעם לרעתך. אני מאוד שמח שאנחנו מייצרים מומנטום חיובי בשלב הזה של העונה, הליגה מאוד צפופה. בסך הכל אנחנו מציגים כדורסל טוב, אני עדיין חושב שיש לנו לאן להשתפר, יכולים לשחק עוד הרבה יותר טוב, עדיין סובלים מעליות וירידות חדות בתוך המשחק. אני לא יכול להגיד שקרה משהו מיוחד ברבע האחרון במשחק מול מכבי חיפה. אני משתדל להכניס לשחקנים שלי, שלא מוותרים לעולם, המשחק לא נגמר עד הבאזר. לא תמיד זה מצליח. האמונה, הרצון וקצת עזרה מלמעלה – הרבה עזרה. כשאתה מאמין הדברים מתחברים, לא קרה פתאום משהו מיוחד, הבנו שהמשחק הולך להיגמר, הרמנו את ההגנה וההתקפה שטפה. כן אני מסכים, הראנו הרבה אופי. בינתיים בסדר, נקווה שיישאר כך. צריכים לדעת כל הזמן שחובת ההוכחה עלינו, להישאר צנועים עם שתי רגליים על הקרקע. אנחנו בעיצומה של סדרה קשה של שישה משחקים בשלושה שבועות, שניים כבר עברנו. מצפה לנו משחק מאוד קשה נגד הפועל חיפה במוצאי שבת. מאוד מאוד חשוב לנצח במשחק. כרגע אוספים נקודות להמשך – הקלישאה של המאמנים".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות