fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית: גובנס נתן, גובנס לקח

עירוני קרית אתא יצאה ביום ראשון למשחק חוץ נגד מובילת הטבלה וחזרה בתחושה שהיא פספסה סנסציה גדולה. הזר דארין גובנס נתן הצגה ב-38 הדקות הראשונות ואז בזמן שנותר הוא בעט בדלי. בסיום נס ציונה ניצחה 74:78
דארין גובנס
נפל מהרגליים בשתי הדקות האחרונות. דארין (אנטוני) גובנס (צילום: נחום סגל)

הליגה הלאומית בכדורסל החלה כבר ביום ראשון במשחק בודד שבו ארחה מובילת הטבלה עירוני נס ציונה את אליצור עירוני קרית אתא. המשחק הועבר בשידור ישיר בטלוויזיה וזו הסיבה שהוא הוקדם ביומיים. אתא הגיעה רגועה יחסית, אחרי שהבטיחה שבוע קודם את השתתפותה בפלייאוף העליון, היא גם ידעה שמוליכת הטבלה לא הפסידה העונה בבית. אולי בשל כך אתא שיחקה טוב והיא כמעט הדהימה את נס ציונה. בסיום נס ציונה ניצחה בשיניים בתוצאה 74:78

דארין גובנס
נפל מהרגליים בשתי הדקות האחרונות. דארין (אנטוני) גובנס (צילום: נחום סגל)

פתיחת המשחק הייתה כולה של הכתומים מנס ציונה ששלטו במגרש ולא נתקלו בהגנה חזקה מדי מצידם של האורחים מקרית אתא. חוץ מגובנס, שקלע כמעט את כל הנקודות של קבוצתו ברבע (9), שאר שחקני אתא נתקעו בהתקפה ולא הצליחו לייצר נקודות והרבע הראשון הסתיים ביתרון משמעותי 13:26 לנס ציונה. ברבע השני שחקני אתא, בראשות הזרים גובנס את אייבורי קלארק, נתנו מלחמה.

מה שהחל את החזרה של אתא למשחק הייתה חסימה מרהיבה של קלארק על טל קרפלס מנס ציונה במצב של 20:35 למקומיים. מאותו הרגע שחקני אתא שיפרו את ההגנה שלהם, נלחמו על כל כדור וגובנס המשיך לצלוף. בשניות הסיום קלע גובנס סל שצמצמם את הפער לשש נקודות בלבד, 33:39 לנס ציונה בתום המחצית הראשונה. הרבע השלישי נפתח בשתי שלשות רצופות של נס ציונה, שהקפיצו את היתרון שלהם ל-33:45 ובהמשך 35:47. למרות זאת שחקני אתא הוכיחו אופי גדול וביצעו ריצת 0:8, וצמצמו את הפער 47:43. עד סוף הרבע השלישי הגדילו המארחים את הפער והרבע הסתיים בתוצאה 54:63 לנס ציונה.

בתחילת הרבע האחרון המארחים הגדילו את היתרון שלהם ל-55:67. ארבע וחצי דקות לסיום אילן נניקשווילי צמצם ל-71:67 בלבד. נס ציונה החטיאה כמה הזדמנויות וגובנס צמצם לשתי נקודות בלבד, שתיים דקות לסיום המשחק. בשלב הזה הגיעו שתי דקות שבהן גובנס קלקל כל מה שהוא בנה ב-38 הדקות הקודמות של המשחק. זה החל בשני איבודי כדור, הראשון מוזר כאשר הוא פשוט מסר את הכדור…לאאוט. שלשה של נועם לייש הצעיר צמצמה ל-77:74. נס ציונה לא הצליחה לקלוע ואתא יצאה להתקפה בסיומה הגיע הכדור לאיש החם של הקבוצה, גובנס. אבל השחקן הזר היה עייף מדי והוא החטיא שלשה.

המשחק הסתיים בתחושה שאתא פספסה ניצחון חוץ גדול. דווקא אתא איבדה פחות כדורים במהלך הערב 12 לעומת 14 של נס ציונה, אבל מה שניצח למוליכה את המשחק היה ללא ספק כמות הריבאונדים העצומה שלקחו שחקניה, 49 לעומת 25 בלבד של אתא. יש לציין כי אתא שיחקה ללא המתאזרח כריס ווטסון שסובל מפציעה.

המאמן אברהמי סיכם בסיום: "פתחנו רע את המשחק, עם אחוזי קליעה גרועים מאוד לשלוש, אבל חזרנו כמו גברים למשחק. דווקא שני איבודים בסוף של גובנס, שהיה נהדר במשחק הכריעו את המשחק".

הרבו לקלוע לאתא: דארין גובנס 27, אייבורי קלארק 14, אילן נניקשווילי 12, קובי אייזיק 8, גל חלמיש ואבי נניקשווילי 5 כל אחד, נועם לייש 3.

המחזור ה-23 שהיה אמור להתקיים ביום שלישי הקרוב הוסט ליום חמישי בגלל החג. אתא תארח את מכבי הוד השרון. המשחק יחל בשעה 19:30.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות