fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד: מוצקין הפסידה ונשארה בליגת העל

קבוצת הכדוריד של מכבי קרית מוצקין שמרה על מקומה בליגת העל, למרות שנוצחה ביום ראשון במשחק חוץ מול מכבי דימונה בתוצאה 25:26.

הניצחון של מוצקין שבוע קודם במשחק המבחן הראשון, שנערך בהיכל גושן 26:36, נתן לקבוצה את השקט במשחק השני, שכן דימונה הייתה צריכה לנצח בהפרש של 11 שערים כדי לעבור את מוצקין. יש להדגיש כי מוצקין סיימה את העונה בליגת העל במקום ה-10, בעוד דימונה סיימה במקום השלישי בליגה הלאומית. השתיים התמודדו על הזכות לשחק בליגת העל.

המשחק נפתח ביכולת הגנתית חלשה להחריד של מוצקין שאפשרה למקומיים להבקיע ללא הפרעה. שחקני דימונה במוטיבציית שיא פתחו תוך כמה דקות פער של 3-4 שערים. לקראת סיום המחצית הראשונה, חל שיפור מה ביכולת ההתקפית של מוצקין, והקבוצות ירדו למחצית בתוצאה 10:13 למכבי דימונה.

בתחילת המחצית השנייה תסריט ההגנה החלשה חזר על עצמו,  שיפור שחל במשחק ההתקפה, בהובלתם של טיאומיר דודר ואריה אוחיון, הותיר את הפער בעינו. בשליש האחרון של המשחק שינסו המוצקינאים מותניים, רן גוטרמן החליף את אלון כהן וסיפק מספר עצירות טובות והפער הלך והצטמצם ככל שנקפו הדקות.

סוף טוב הכל טוב. אריה אוחיון צילום: רמי שמאלי כהן

10 דקות לסיום הושג השוויון המיוחל ומספר דקות לאחר מכן עלתה מוצקין ליתרון  21:22 (7 דקות לסיום). בדקות שנותרו, כשהיה ברור לכל שההכרעה הושגה, שיתף המאמן נלה מאטיץ' כמה שחקנים צעירים, שלא הצליחו לשמור על הפער וירדו מנוצחים 25:26.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות