fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד ליגה לאומית: לא כל יום הפועל תל אביב

במחזור הפתיחה של הליגה הלאומית בכדוריד זכתה קבוצת מכבי הקרייתים בניצחון דרמטי עם הבאזר על הפועל תל אביב, שנתן לה הרבה אנרגיות לקראת המחזור השני. אלא שבמחזור השני שהתקיים אתמול (ראשון) ציפתה לקרייתים מכבי עירוני פתח תקווה. פ"ת התחזקה במהלך הקיץ עם שחקנים מליגת העל, והיא שמה לעצמה מטרה לעלות בתום העונה לליגה הראשונה. בתום משחק חד צדדי, שהסתיים בניצחון מוחץ של פ"ת 20:29, הוכיחו המלבסים שהם בדרך הנכונה.

האורחים מהקריות פתחו טוב את המשחק ועלו ליתרון 3:0, אבל מהר מאוד פ"ת נכנסה לעניינים עם חמישה שערים רצופים ועלתה ליתרון 3:5 בדקה ה-12. הקרייתים הצליחו להשוות 20:20 בדקה ה-20, אבל מכאן המשחק הלך לצד אחד. בליץ מהיר נוסף של חמישה שערים העלה את פ"ת ליתרון 6:11 בדקה ה-24 ובתום המחצית הראשונה הובילו המקומיים 8:12.

sefi01
נתקלו ביריבה חזקה. מימין: מור קמחי וישראל פישר (צילום: איסר רביץ)

במחצית השנייה ניסו חניכיו של אריאל בלומוביץ' לצמצם את הפער, אך המשימה הייתה קשה. פ"ת היא פשוט קבוצה הרבה יותר חזקה והמשחק הסתיים בתבוסה של הקרייתים 29:20.

כבשו לקרייתים: יניב לקר 5, ישראל פישר 3 (4 אס'), מור קמחי ועומר לפידות 3 כ"א, גיא כהן, אייל דבדה, תומר פרי (5 אס'), לירון בניטה, ניר פרישווסר ולירן גרבויס 1 כ"א.

ביום ראשון 13.11 תחזור קבוצת הקרייתים לאולמה הביתי כדי לארח את מ.כ. באר שבע, שניהלה מאבק צמוד מול פ"ת במחזור הפתיחה. המשחק יחל בשעה 20:45.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות