fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד ליגה לאומית: ישראל פישר ודותן בק הצטרפו לקרייתים

ישראל פישר ודותן בק הצטרפו לקרייתים
ישראל פישר צילום: איסר רביץ
חזר לשורות הקרייתים. ישראל פישר (צילום: איסר רביץ)
ישראל פישר צילום: איסר רביץ
חזר לשורות הקרייתים. ישראל פישר (צילום: איסר רביץ)

בליגה הלאומית, בלי כושר משחק, פישר עדיין הוא כוכב על ואין ספק שהוא יעזור לקבוצה להישאר בליגה ללא מבחנים. עכשיו זה רשמי.

ישראל פישר חזר בשבוע שעבר לשורות הקריתים אחרי שהנהלת הקבוצה ניהלה אחריו "מצוד" ארוך, שהחל בקיץ. רק לאחרונה, אחרי שסיים קורס במשטרה, נענה פישר לבקשות של הנהלת הקרייתים לחזור לשחק בקבוצה. כזכור, פישר הצטרף בתחילת העונה שעברה לקבוצת הקרייתים אחרי שהסתכסך עם מאמן מוצקין נדצ'קו מאטיץ'. בשורות הקרייתים הוא הפך לבורג מרכזי מאוד והיה לו חלק גדול בהצלחתה לשמור על מקומה בליגה בלי משחקי מבחן. מה שקרה לה בקביעות בשנים הקודמות.

ביחד עם פישר הצטרף השבוע לקבוצה דותן בק, בנו של שוער העבר ירון בק. דותן שמשחק בתפקיד קיצוני שמאלי, גדל בזמנו במכבי מוצקין וכיכב בנבחרת אורט מוצקין. אחרי פגרה ארוכה חזרה אתמול קבוצת הקרייתים לשחק. אתמול היא אירחה באלם דגן את מובילת הטבלה הפועל פתח תקוה.

כל תוצאה פרט לניצחון של פ"ת תחשב כהפתעה גדולה. המשחק החשוב של הקבוצה יתקיים ביום ראשון הקרוב בשעה 20:30, גם כן בביתה, נגד א.ס. סביון וזהו משחק חשוב מאוד על ארבע נקודות, שכן שתי הקבוצות מתמודדות על המקום השישי בליגה. לשתיהן יש 6 נקודות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות