fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה א': ביום שישי יוצאים לדרך

ביום שישי הקרוב יתקיים הסיבוב הראשון בגביע המדינה ובשבוע הבא יתקיים המחזור הראשון של הליגה. אל שתי הקבוצות הקריתיות – עירוני קרית אתא ומכבי צור שלום מצטרפת קבוצה נוספת מהאזור – מ.ס. רובי שפירא חיפה, העולה החדשה מליגה ב'.

בלגן בעירוני קרית אתא

במהלך הקיץ עשתה הנהלת עירוני קרית אתא בדק בית ושלחה הביתה את רוב שחקני הסגל של העונה שעברה, להזכירכם, זה היה סגל נוצץ עם שאיפות לרוץ לליגה הלאומית. זה נגמר אומנם עם פלייאוף עליון, אבל ההתחלה הייתה קטסטרופלית. לאחרונה צורפו אין ספור שחקנים חדשים – 14, אולי יותר, איבדנו את הספירה, אבל תוצאות משחקי הידידות ואי התאקלמות של שחקנים שביקשו לעזוב, כמו: טל בויס, דיב פינטו, נירן רוטשטיין, וככל הנראה גם עידן שפשה, מעלים סימני שאלה לגבי הצלחתה של הקבוצה בעונה הקרובה. אין ספק שלמאמן הקבוצה שאול דה צ'וקרל צפויה עבודה קשה. לעומת אלה שעזבו הצטרפו המגן שלו ברוור והקשר אביאל גבאי.

בשישי הקרוב בשעה 14:00 תפתח אתא את העונה במשחק חוץ נגד עירוני טבריה במסגרת משחקי הגביע,  ובשישי הבא היא תצא שוב למשחק חוץ, הפעם נגד אסי גלבוע, במחזור הראשון של הליגה.

liga01
הרבה סימני שאלה. שאול דה צ'וקרל (צילום: איסר רביץ)

שימו לב למכבי צור שלום

בשקט, בלי הרבה רעש וצלצולים מכבי צור שלום בנתה קבוצה טובה שהתבססה על הסגל של העונה שעברה, בתוספת למספר שחקני חיזוק. בעונה שעברה צור שלום פתחה מצוין ודעכה בהמשך. העונה מקווים בצור שלום לפתוח כמו בעונה שעברה ולסיים מצוין. לאחרונה הצטרפו לקבוצה החלוצים מרואן אבו סעדה ואלון בוזורגי. לעומת זאת חלוץ אחר, אדהם שיבלי, שהצטרף בתחילת האימונים עזב את הקבוצה בהחלטה משותפת שלו עם ההנהלה כיוון שלא התאקלם בקבוצה.

בשישי הקרוב בשעה 14:00 תפתח צור שלום את העונה במשחק גביע נגד הפועל מגדל העמק. ובשישי הבא היא תפתח את הליגה נגד מ.ס. כרמיאל/צפת. צור שלום תארח את שני המשחקים.

liga02
מכין הפתעה? קובי דנינו (צילום: איסר רביץ)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות