fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טקס מכובד ומרגש לזכרו של אבי פייגנבאום

בשישי שעבר התקיים באולם גן הרצל בקרית אתא טורניר כדורעף לזכרו של פרופסור אבי פייגנבאום ז"ל. את הטורניר יזמו וארגנו מנהלי עירוני קרית אתא – היו"ר יעקב טאוב, מנהל קבוצת הגברים גיא הולצמן ומנהל קבוצת הנשים יאיר עצמוני. אליהם הצטרף ד"ר חנן בן עוז, שהיה חבר קרוב של אבי פייגנבאום.

ארבע קבוצות כדורעף השתתפו בטורניר, קבוצות הנשים של עירוני קרית אתא והפועל עמק חפר/חדרה, שתיהן מליגת העל, וקבוצות הגברים של עירוני קרית אתא ונווה שאנן, שתיהן מהליגה הלאומית.

במשחק הראשון נפגשו קבוצות הגברים ובתום שלוש מערכות ניצחה נווה שאנן 1:2. בהמשך התקיים משחק הנשים, בסיומו ניצחה עירוני קרית אתא 0:3. התוצאות והעניין המקצועי היו שוליים הפעם, הדגש היה על אירוע לזכרו של איש ענק.

avi01
מקום שני. קפטן אתא ישראל רחום, משפחת פייגנבאום וחנן בן עוז (צילום: איסר רביץ)

בין שני המשחקים התקיים טקס מיוחד לזכרו של פרופסור אבי פייגנבאום. תחילה הוקרנה מצגת בה צוינו פרקים נבחרים מחייו, והיו רבים כאלה. פרופסור פייגנבאום היה ספורטאי ענק, קפטן נבחרת ישראל ושחקן מוביל בהפועל קרית אתא בשנות ה-70, אותה הוביל להישגים הגדולים של המועדון בכל הזמנים.

מעבר לכדורעף הצטיין פרופסור פייגנבאום בלימודים, הוא נחשב כחוקר מוביל בעל שם עולמי בתחום אסטרטגיה עסקית ושימש כראש תחום ניהול אסטרטגי וניהול יזמות בטכניון. עוד כיהן כיועץ אסטרטגי של מנהל הספורט במשרד הספורט.

בטקס נשאו דברים אלמנתו של אבי, אילנה פייגנבאום, היו"ר המיתולוגי של הפועל קרית אתא משה אלפיה, יו"ר המועדון הנוכחי יעקב טאוב, עו"ד גרי אביבי, חבר ילדות של פייגנבאום ומקורב למועדון, ושחקן נווה שאנן הוותיק חיים בורק.

בתום כל משחק העניקה משפחת פייגנבאום גביע נודד, תחילה לקפטן של נווה שאנן גברים ובהמשך לקפטנית של קרית אתא ליבי חיים. מארגני האירוע הדגישו כי הטקס יהפוך למסורת ויתקיים כל שנה.

פייגנבאום ז"ל נפטר לפני כשש שנים בגיל 57 ממחלה קשה.

avi02
מקום ראשון. מימין: ליבי חיים, אילנה פייגנבאום וסופי סטריקוב (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות