fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טניס שולחן: טרוסמן ללא הפסקה

על ניקול טרוסמן כל חובב ספורט בקריות שמע. אחרי שאבא שלה סרגיי גידל וטיפח אותה הוא מטפח גם את האח הצעיר עידן. אבל יש עוד ספורטאים גדולים במועדון
חזרו מרעננה עם שלל גביעים. שחקני אליצור אתא ומאמנם סרגיי
חזרו מרעננה עם שלל גביעים. שחקני אליצור אתא ומאמנם סרגיי צילום: עצמי
חזרו מרעננה עם שלל גביעים. שחקני אליצור אתא ומאמנם סרגיי
חזרו מרעננה עם שלל גביעים. שחקני אליצור אתא ומאמנם סרגיי צילום: עצמי

קבוצת אליצור קרית אתא בטניס שולחן ממשיכה לגדל שחקנים גדולים. נכון יותר לומר מאמן המועדון, סרגיי טרוסמן, הוא זה שאחראי על טיפוח הספורטאים. ביום ראשון השתתפו ארבעה שחקני המועדון באליפות מכבי ישראל והם חזרו לביתם עטורי גביעים והישגים.

יאמר מיד, השחקנית הכי גדולה של המועדון, ניקול טרוסמן, כבר לא מייצגת את המועדון. בקיץ החליט אביה סרגיי, שעדיף לשלוח אותה לקבוצת גברים בכירה, כי כך היא תתקדם הרבה יותר. ניקול עברה לשחק בקבוצת הצמרת הפועל נצרת עילית והיא מתמודדת מול בכירי השחקנים בארץ ובכך רמת המשחק שלה עולה. אגב לאחרונה פורסם דרוג השחקנים בעולם. ניקול מדורגת בעשירייה הראשונה באירופה ובמקום ה-33 בעולם לנוער. בהחלט דרוג מצוין. ניקול התברגה גבוה בעקבות הצלחתה הגדולה בתחרות בינלאומית, שהתקיימה בסוף החודש שעבר בצ'כיה. בזכות הצלחתה בתחרות הבטיחה ניקול את השתתפותה באולימפיאדה העולמית לנוער, שתתקיים בחודש אוגוסט בסין.

באליפות מכבי, שנערכה באולם מטרווסט רעננה, ואורגנה בצורה מצוינת על ידי גל שמואל, זכתה חני פלדמן במקום הראשון לנערות עד גיל 18. הישג פנטסטי, שכן מדובר בשחקנית בת 14 וחצי בלבד. חני גברה על שש שחקניות בצורה משכנעת מאוד, אחרי שהפסידה בכל האליפות שתי מערכות בלבד. עידן טרוסמן, בנו של סרגיי, הוכתר גם הוא כאלוף מכבי לגילאי 9, אחרי שגבר על חמישה יריבים בבית הגמר. דניאל בסקין זכה במקום השני לגילאי 11, אחרי שהפסיד במשחק הגמר על ידי שחקן מבאר שבע.

גם רונן סמוטריצקי סיים במקום השני לגילאי 13, אחרי שנוצח במשחק גמר צמוד על ידי שחקן מנתניה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות