fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טורניר כדורעף לזכרו של אבי פייגנבאום

מועדון הכדורעף עירוני קרית אתא בשיתוף עם חברים ומוקירי זכרו מארגנים טורניר על שמו של גדול שחקני המועדון - אבי פייגנבאום. הטורניר יתקיים ב-7.10
יוזמה מבורכת. גיא הולצמן
יוזמה מבורכת. גיא הולצמן

 

 

לפני שש שנים נפטר פרופ' אבי פייגנבאום ממחלה קשה בגיל 57. גדול שחקני הפועל קרית אתא היה דמות נערצת בקריה, הוא היה מפורצי הדרך של המועדון לצמרת הכדורעף הישראלי, ביחד עם הרבה אנשים טובים, כמו היו"ר משה אלפיה, המאמן אבי הולצמן, חבריו השחקנים, בראשם זאב קגן, ורבים אחרים.

הנהלת עירוני קרית אתא החליטה לאחרונה לארגן טורניר כדורעף על שמו של פייגנבאום, במטרה להפוך אותו למסורת. הטורניר הראשון יתקיים ביום שישי 7.10 בהשתתפות שתי הקבוצות של המועדון המקומי- קבוצת הנשים וקבוצת הגברים.

יוזמה מבורכת. גיא הולצמן צילום: איסר רביץ
יוזמה מבורכת. גיא הולצמן צילום: איסר רביץ

את הטורניר מארגנים אנשי מועדון עירוני קרית אתא: היו"ר יעקב טאוב, שהעמיד תקציב מיוחד לטורניר, גיא הולצמן מקבוצת הגברים, יאיר עצמוני, מנהל קבוצת הנשים, וחברים של פייגנבאום, כמו ד"ר חנן בן עוז ואחרים.

 שיתוף פעולה. יאיר עצמוני צילום: אדריאן הרבשטיין
שיתוף פעולה. יאיר עצמוני צילום: אדריאן הרבשטיין

במהלך האירוע יתקיים מפגש של חברים ואנשי כדורעף. רבים מהם הביעו את רצונם להגיע לאירוע. בשעה 12:30 יתקיים משחק הגברים בין עירוני קרית אתא, שעלתה לליגה הלאומית, לבין נווה שאנן, שירדה מליגת העל לליגה הלאומית.

בהמשך יתקיים טקס לזכרו של אבי פייגנבאום, כולל מצגת ואחר כך יתקיים משחק נשים בין עירוני קרית אתא לבין הפועל עמק חפר/חדרה, שסיימה את העונה שעברה במקום הרביעי בליגת העל.

בסיום המשחק יתקיים טקס סיום והענקת גביעים. האירוע יתקיים בנוכחות בני משפחתו של אבי פייגנבאום.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות