fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חיפה תארח את אליפות הפוטוולי בסוף השבוע

אליפות העולם בפוטוולי (צילום: יח"צ)
אליפות העולם בפוטוולי (צילום: יח"צ)

חיפה תארח בוסף השבוע הקרוב  את משחקי האליפות הפוטוולי הבינלאומית. כ-20 שחקנים מהקבוצות המובילות באירופה כבר הבטיחו השתתפותם. את ישראל תייצג נבחרת הכוללת את שלום מיכאלשווילי, אושרי כהן, ליאור באום, אמיר זוהר, דודו טובי ועוד.

ענף הפוטוולי החל לצבור תאוצה בחיפה לפני כשלוש שנים כשרשות הספורט בעיריית חיפה החלה לקיים טורנירים מקומיים. לאור הצלחת הענף, כעבור שנה הושקה ליגה מקומית שתפסה תאוצה ומשכה שחקנים ממרכז הארץ. ב-2015 נערכו 2 אירועים במסגרת ליגת "חיפה הפתוחה" שנערכה בחוף ליאונרדו חיפה, בהשתתפות שחקנים מכל העולם.

אליפות העולם בפוטוולי (צילום: יח"צ)
אליפות העולם בפוטוולי (צילום: יח"צ)

הטורניר הציג סטנדרטים גבוהים ברמה בינלאומית שהובילה לפתיחת דלתות והזדמנות לארח את אליפות הסבב האירופאי בפוטוולי. ברשות הספורט של עיריית חיפה, זיהו את הפוטנציאל הטמון בחוף ואת התלהבותם של השחקנים והקהל המקומי מהפוטוולי ומייד החלו לפעול לקידום הענף. בתום האירוע נקבעו מספר פגישות בתמיכתם של שלום מיכאלשווילי אושרי כהן וליאור באום, במטרה לקיים בחיפה את סבב אליפות אירופה בקיץ 2016. כך למעשה נולד טורניר האליפות שייערך בחודש הבא בקנה מידה עולמי. עם נתוני ההצלחה בשילוב חופי העיר חיפה שהופכים להיות מוכרים יותר ויותר בעולם ויחד עם עירייה חזקה ותומכת, מאמינים ברשות הספורט כי המגמה תתחזק במטרה לארח את אליפות העולם בפוטוולי, כבר בשנה הבאה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות