fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל רובי שפירא חיפה

200 אוהדים הצטרפו לעמותה
תשעת חברי העמותה הזמנית של הפועל רובי שפירא חיפה צילום: אדריאן הרבשטיין
תשעת חברי העמותה הזמנית של הפועל רובי שפירא חיפה צילום: אדריאן הרבשטיין

תגידו מזל טוב לעמותת הפועלים של הפועל חיפה. בחודש אוקטובר תעלה לראשונה קבוצת הבוגרים של המועדון למשחק ראשון בליגה ג'. משחקי הקבוצה יתקיימו בימי שישי במגרש אבי רן. 200 חברים הצטרפו לאחרונה למועדון, כל אחד שילם 850 שקלים. בימים אלה אמורים להצטרף עוד 250 חברים

בחמישי שעבר התקיימה במלון ליאונרדו בחיפה מסיבת עיתונאים שארגנה עמותת אוהדי הפועל חיפה על שם רובי שפירא. 9 חברי העמותה הזמנית, יש להדגיש, עד שיתקיימו בחירות לעמותה, השתתפו במסיבת העיתונאים – הדובר דרור מרשלקוביץ', אהרון מילרד, יועץ משפטי ענאן פרו, יו"ר זמני של העמותה פאר שמילוביץ', אבי קאופמן, דודי ממן, תומר הורביץ', גזבר העמותה גידי ברטמן והיועץ האסטרטגי אייל שילה.

תשעת חברי העמותה הזמנית של הפועל רובי שפירא חיפה  צילום: אדריאן הרבשטיין
תשעת חברי העמותה הזמנית של הפועל רובי שפירא חיפה צילום: אדריאן הרבשטיין

חברי העמותה מול שאלות נוקבות, בהחלט לא קלות מצד חלק מהעיתונאים, שהפגינו חשדנות ולא הסתירו את דעתם כי העמותה הוקמה כנגד הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ ובמטרה לפגוע בו. חברי העמותה הדפו את הניסיונות הללו וטענו כי מעכשיו אין להם שום עניין ביואב כץ ואף הצהירו כי בעתיד, כאשר יואב כץ יעזוב את הפועל חיפה, והתנאים יבשילו, תתאחד העמותה החדשה עם הפועל חיפה.

החברים הדגישו כי ההתנהלות של כץ גרמה למועדון להפוך למועדון קטן ושולי והביאה למשבר עמוק ביחסי המועדון והאוהדים, משבר, לדבריהם, גרם לאלפים רבים של אוהדים להתנתק מהמועדון ולאבד בו עניין. בנוסף הדגישו את ההזנחה של מחלקת הנוער בתקופת כץ, לעומת ההשקעה של רובי שפירא במחלקה. העמותה הכינה לקראת מסיבת העיתונאים דף מידע ואלון מיוחד והדגישה את מועד

כינוס מסיבת העיתונאים: "היום אנחנו משיקים את עמותת 'עיר הפועלים' – עמותת האוהדים החדשה של אוהדי הפועל חיפה, זהו יום מרגש ומיוחד עבורנו, ולא רק בשל השקת העמותה החדשה, היום, ה-24 באפריל כולנו חוגגים גם יום הולדת. לפני 90 שנה, בדיוק היום, נוסדה הפועל חיפה והפכה למועדון הראשון באגודת הפועל בארץ ישראל. הבחירה לערוך את מסיבת העיתונאים דווקא היום אינה מקרית, אנו מקיימים אותה היום משום שהעמותה החדשה שלנו קמה על מנת להוקיר ולשמר את העבר והמורשת הארוכים והמפוארים של המועדון הזה, אך גם ובעיקר בשביל שילדנו ונכדינו יוכלו להיות כאן בעוד 90 ולחגוג שוב".

רחל שפירא נשיאת הכבוד
פרק מיוחד בדף המידע הוקדש לרובי שפירא, לתקופה הגדולה איתו, להישגים חסרי התקדים של המועדון בתקופתו, לחלומו ולחזונו: "איש יקר שידע רק לתת". חברי עמותה הדגישו כי הפורייקט העיקרי של העמותה יהיה בהקמת קבוצת אוהדים בשם הפועל רובי שפירא חיפה. משפחת שפירא, האשה רחל והבן ליעם, נתנו את ברכת הדרך למהלך. העמותה הודיעה כי היא שמחה במעמד זה לבשר כי רחל שפירא תכהן כנשיאת הכבוד של העמותה.

פאר שמילוביץ' ציין כי העמותה נרשמה כחוק ובשבועות האחרונים נרשמו 200 חברים, שכל אחד מהם שילם 850 שקלים כדמי הצטרפות לעמותה. בנוסף, הדגיש שמילוביץ', כי ישנם עוד 250 אוהדים רשומים שאמורים להצטרף בימים הקרובים. כבר בעונה הקרובה תפעל במסגרת העמותה קבוצת בוגרים שתשחק בליגה ג', שתיקרא הפועל רובי שפירא חיפה. בנוסף יוקמו שלוש קבוצות במחלקת הנוער: ילדים א', טרום ב' וטרום ג' וגם בית ספר לכדורגל. המטרה להגיע בעונה הבאה לתקציב של 500 אלף שקלים.

משחקי קבוצת הבוגרים יתקיימו בימי שישי, במגרש אבי רן, כך שלא תהיה פגיעה בהפועל חיפה. חברי העמותה מאמינים שלמשחקי הקבוצה יגיעו מאות רבות של צופים, למרות שהקיבולת ביציע המגרש היא פחות משלוש מאות מקומות, רבים נוספים יעמדו מסביב למגרש.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות